Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Η Τασιλένα Βουδούρη απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Σεμνή, μα πάνω απ’ όλα ειλικρινής η Τασιλλέννα…
ήρθε στην αυλή μας για να θυμηθούμε το χθές, μα και για να μιλήσουμε για το σήμερα και το αύριο της θεατρικής ομάδας που «ηγείται»…

Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Η απογευματινή φετούλα ψωμάκι με φρέσκια ντοματούλα και λαδορίγανη…!!! Την παίρναμε στο χέρι και τρέχαμε στη γειτονιά…

Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν;
Ο θεατρίνος κάνει θεατρινισμούς ε; …Εντάξει... το παραδέχομαι... πριν γίνω ηθοποιός… ήμουν θεατρίνα!!!

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική
Δεν έχω ιδέα τι με ώθησε... ξέρω ότι μέσα από αυτό μπορώ να είμαι… εγώ!

Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση; 
Κάθε καλλιτεχνική δράση με γεμίζει ενέργεια. Η φετινή παράσταση με γέμισε και περηφάνια γιατί το θεατρικό κείμενο το έγραψε η Μαρούσα Παπαστάμου και εγώ το σκηνοθέτησα. Η Μαρούσα είναι ενεργό μέλος της θεατρικής  ομάδας «Ελευθερίας πράξεις» εδώ και 5 χρόνια! Την ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε...

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Έναν θίασο του οποίου τα μέλη να σέβονται ο ένας τον άλλον, ένα καλό κείμενο, έναν δημιουργικό συντονιστή και πάρα πολύ τρεεεεελλλλαααα!!!!!!

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Οι τέχνες σε καιρούς δύσκολους πάντα άνθιζαν, άρα... ευοίωνο το μέλλον...!!

Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Η τηλεόραση είναι ένα μέσο προβολής το οποίο μπορεί να σου προσφέρει πολλά και να σου πάρει πολλά! Τίποτα δεν είναι αφοριστικά καλό ή κακό... Όλα είναι θέμα διαχείρισης.

Η εξουσία πιστεύετε, είναι ένα ασύνθετο μπουλούκι ή ένας σπουδαίος θίασος;
Η εξουσία είναι μια τεράστια δύναμη...! Αν η δύναμη αυτή βρεθεί σε χέρια καλού ...’θιασάρχη’ θα έχουμε έναν σπουδαίο θίασο! Αν όχι... η περιγραφή ασύνετο μπουλούκι... είναι απλά χαριτωμένη!!

Την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε;
Πολυτεχνίτης και...ερημοσπίτης...με τον Θ. Βεγγο!!!

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν πηγαίνει θέατρο;
Δεν εκπαιδευόμαστε να αγαπάμε το θέατρο… μόνο να... καμαρώνουμε ως έλληνες... ότι έχουμε… σπουδαίους τραγωδούς! Έχουμε πράγματι!

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Γιατί θα έπρεπε να προτείνω αρχαία τραγωδία στους ξένους; ...δεν μου αρέσει αυτό το... βόλεμα... με τις αρχαίες τραγωδίες! Θα πρότεινα πράγματα που συμβαίνουν τώρα! Στρογγυλοκάτσαμε στα σπασμένα μάρμαρα... και τα κάναμε λάβαρα... Όχι γιατί τα σεβόμαστε… αλλά γιατί περιμένουμε να λάβουμε το σεβασμό των άλλων μέσα από αυτά…

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Αγαπώ  την γραφή του Ν. Καζαντζάκη!!

Ποιο ρόλο θα θέλατε να παίξετε;
Ποτέ δεν είχα έναν συγκεκριμένα ρόλο στα θέλω μου..

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Το γούρι μου δεν είναι αντικείμενο... είναι η αισιοδοξία μου! Οπότε βλέπω τα πράγματα θετικά... γίνονται κιόλας!!

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Πάμεεεε!!! Ρυθμός!!! (μόνιμη οδηγία στις πρόβες!)

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Μια τρελή τρελή οικογένεια!...α Στέλλιο; Ήρθες; Πότε ήρθες;

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Ζήσε τη στιγμή... κάνε αυτά που αγαπάς… δες όμορφα πράγματα! Υπάρχουν…!!!



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Ζευγολατιό Κορινθίας! Όταν τελείωσα το σχολείο, έκανα το πολυπόθητο ταξίδι στην Αθήνα, ώστε να βρω τη δραματική σχολή που θα μου ταίριαζε… και τη βρήκα! Φοίτησα στο θέατρο θεμέλιο του αείμνηστου Ν. Βασταρδή. Αποφοιτούσα δούλεψα σε θέατρο, τηλεόραση… κινηματογράφο. Τα τελευταία 6 χρόνια είμαι στη θεατρική ομάδα «Ελευθερίας πράξεις», σε ρόλο αρχικά ηθοποιού και μετέπειτα σκηνοθέτη. Το ακαδημαϊκό έτος  2015-2016 είχα τη χαρά να συντονίζω και μια εφηβική θεατρική ομάδα που την σκάφτομαι με πολύ πολύ αγάπη...


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)