Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Η Μαρούσα Παπαστάμου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Η Μαρούσα αποδεχόμενη την πρόσκλησή μας, ήρθε...
στην αυλή μας για να μιλήσουμε γι’ αυτό που αγαπάει. Το θέατρο και όλα εκείνα που κάνουν έναν ηθοποιό να ξεχωρίζει πρώτα απ’ όλα για το ήθος του, αλλά και όσα κρύβει στην ψυχή του…

Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Το γλυκό κυδώνι της γιαγιάς μου.

Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν; Η μητέρα μου(ακόμα είναι!). Μάλλον από εκείνη πήρα το σαράκι, μόνο που εκδηλώθηκε αργά.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική; Δεν με ώθησε κάτι, προέκυψε. Βρέθηκα στην ομάδα με σκοπό, ως φιλόλογος, να ψάξω θεατρικά κείμενα, να κάνω επιμέλεια και διορθώσεις. Μια ηθοποιός όμως εγκατέλειψε και… τα υπόλοιπα εννοούνται!

Τι σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση; Είμαι σταθερό μέλος της ομάδας εδώ και 5 χρόνια. Βέβαια δεν θα μπορούσα να μην συμμετέχω στο έργο που έγραψα εγώ!

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση; Σκηνοθεσία με άποψη, ερμηνείες με ψυχή, επικοινωνία με το κοινό.

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε; Δεν είναι η δουλειά μου, είναι το χόμπι μου. Ευτυχώς δεν ζω από αυτό γιατί θα μου ήταν εξαιρετικά αγχωτικό.

Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα; Η τηλεόραση προβάλλει ή φθείρει ανάλογα με την χρήση και τα όρια που βάζεις εσύ ο ίδιος.

Η εξουσία πιστεύετε, είναι ένα ασύνθετο μπουλούκι ή ένας σπουδαίος θίασος; Ένα σπουδαίο δοκησίσοφο μπουλούκι!

Την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε; Το μετέωρο βήμα του πελαργού!

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν πηγαίνει θέατρο; Ο Έλληνας δεν πηγαίνει στο θέατρο επειδή έχει έλλειψη σχετικής παιδείας. Ούτε τα σχολικά προγράμματα ευνοούν τέτοιου είδους παιδεία, ούτε ο τρόπος ζωής του. Βέβαια, τα τελευταία χρόνια, βασική αιτία είναι και η οικονομική κρίση.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί; «Επτά επί Θήβας»! Είναι μια τραγωδία που επαναλαμβάνεται από καταβολής Ελλάδας!

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας; Στην σύγχρονη λογοτεχνία έχω λατρέψει δύο... τον Καλπούζο και τον Ισίδωρο Ζουργό.

Ποιο ρόλο θα θέλατε να παίξετε; Την Κλυταιμνήστρα, όχι γιατί με θεωρώ ικανή για τραγωδία, αλλά γιατί κάποια στιγμή πρέπει να αποκατασταθεί και αυτή η παρεξηγημένη και κατασυκοφαντημένη μορφή!

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Δεν έχω γούρι, δεν είμαι προληπτική.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; Νομίζεις!!!

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; Γοργόνες και μάγκες!

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Να εστιάσει στα θέλω και όχι στα πρέπει. Σκοτώνουν!



Γεννήθηκα στην Σέριφο, ένα παραμυθένιο νησί του κεντρικού Αιγαίου. Στα 7 μου χρόνια άφησα αυτό τον παράδεισο και ήρθα στην Ηλιούπολη, όπου τελείωσα το λύκειο και μετά την Φιλοσοφική σχολή Αθηνών.
Από το 1987 μένω στο Νέο Ηράκλειο και εργάστηκα ως εκπαιδευτικός (φιλόλογος) στην δημόσια εκπαίδευση, όπου έδωσα και πήρα πάρα πολλά!
Είμαι παντρεμένη 36 χρόνια (ναι, με τον ίδιο άντρα) και έχω δυο υπέροχα παιδιά 30 και 24 ετών, που έχουν σπουδάσει και ασχολούνται με τα οικονομικά. Λατρεύω τον κινηματογράφο, το θέατρο (φυσικά), τα ταξίδια και το νησί μου!

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)