Τετάρτη 5 Απριλίου 2017

Πάρτι απόψε...


Η Νίκη τρώγεται με τα ρούχα της πού λέμε, με πήρε...
τηλέφωνο καμιά δεκαριά μέρες πριν και άρχισε τα δικά της
«Τί κάνεις? Βαριέσαι και εσύ? Αποφάσισα κάτι… θα κάνω πάρτι»
«Πότε? Απόψε?»
«Όχι καλή μου πότε να ετοιμαστώ? Το σκέφτομαι σε δέκα μέρες από τώρα, το επόμενο Σάββατο 1η Απριλίου… Ναίιιι θα γιορτάσουμε την πρωταπριλιά, πώς σού φαίνεται?»
«Ξέρω εγώ Νίκη μου, τί να πω...»
«Πάει το αποφάσισα. Λοιπόν ένδυμα κοκτέιλ και ό καθένας φέρνει και κάτι, χρήσιμο εννοώ. Εσύ?»
«Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ έτσι γρήγορα πού μιλάς...τί? Νά φτιάξω κάτι ή να φέρω κρασί και αναψυκτικά?»
«Μμμμμ, να σκεφτώ... Λοιπόν φέρνεις το ωραίο κόκκινο κρασί και κανένα λευκό…»
«Ποιοί θα’ μαστε? Πόσοι?»
«Μάλιστα, ούτε αυτό το’ χω σκεφτεί ε...περίπου 20 με 25 άτομα, άντε κλείνω τώρα ν’ αρχίσω τα τηλέφωνα… Ματς-μουτς φιλενάδα μου»
Τελικά η Νίκη το’ χει το απρόβλεπτο, κάνει ότι της αρέσει χωρίς να νοιάζεται τί γίνεται δίπλα της! Αδιάφορη?
Όχι-όχι βέβαια, απλώς ζει την ζωή της όπως γουστάρει, έχεις περάσει πολύ δύσκολο μέσα σε έναν κακό γάμο και σε τελική ανάλυση δεν ενοχλεί κανέναν, ίσα-ίσα πού πολλές φορές μάς ξεσηκώνει για όμορφα, απρόβλεπτα και διασκεδαστικά πράγματα!
Η Νίκη άρχισε τα τηλέφωνα και οι άλλες άρχισαν να παίρνουν εμένα…
«Τί εννοεί κοκτέιλ φόρεμα», με ρωτά η Καίτη
«Τί να της φτιάξω?» λέει η Ρένα
«Ποιόν να φέρω, αφού είπε ότι μπορούμε να πάμε με όποιον θέλουμε?» Αυτή είναι η Βίκυ
«Τί θα είναι το να γιορτάσουμε την Πρωταπριλιά?» ρωτάει η Νανά Κορίτσια
«Κορίτσια δεν έχω τις απαντήσεις, αλλά ας μην το ψάχνουμε τόσο πολύ… Ας σκεφτούμε πώς θα περάσουμε καλά, θα χορέψουμε, θα πιούμε και σίγουρα θα ξεγελάσουμε κάποιον...
«Αυτό είναι η ειδικότατης σου», μού λέει η Καίτη
Χαχαχα, δίκιο έχει μού αρέσει
«Έλα άσε με τώρα…» της λέω να πάρω τον Δημήτρη να κανονίσουμε… Θα τα πούμε σύντομα, ααα μην βάλεις μπλε σκούρο θα φορέσω εγώ…»
«Τί αγόρασες? Καινούργιο?»
«Θα δεις!»
Οι  μέρες πέρασαν γρήγορα και το Σάββατο ήρθε...
«Άντε σήκω υπναρού…» μού λέει ό Δημήτρης φιλώντας με γλυκά καί βάζοντας μου κάτω από την μύτη την κούπα του καφέ
«Λίγο ακόμα...»
«Έλα καρδιά μου έντεκα πήγε η ώρα και έχουμε να κάνουμε τόσα πράγματα για σήμερα. Έλα σήκω, σε αγαπάω πολύ αλλά το πάρτι περιμένει....»
«Άχ ναι, έχουμε πάρτι απόψε...Τί μυρίζει έτσι άσχημα καλέ? Από την κουζίνα έρχεται....»
«Ωχ άφησα τίποτα αναμμένο…», φώναξε ο Δημήτρης και έφυγε τρέχοντας
«Χαχαχα, καλό μας μήνα αγάπη μου, στην έσκασα…»
«Ε, τώρα θα δεις...»

Τελικά θα’ ναι υπέροχος μήνας αγαπημένοι μου και έχουμε και πάρτι απόψε!