Χρήσιμες συμβουλές για όσους δεν είναι ακριβώς «η
συμπάθειά σου»...
Ας
το παραδεχτούμε, η φράση «δεν γίνεται να τα πηγαίνεις καλά με όλους» δεν θα
μπορούσε να είναι πιο αληθινή. Και παρ' όλο που οι αντιθέσεις τέτοιου είδους
συχνά διογκώνονται στο χώρο εργασίας λόγω της έντασης, της κούρασης και της
καθημερινής τριβής, ο συμπεριφορικός ψυχολόγος Nicholas Epley του πανεπιστημίου
του Σικάγο, κατέληξε στο ότι είναι ευκολότερο να δουλεύει κανείς με άτομα
μετριοπαθή στις αντιδράσεις τους.
Παράλληλα,
αυτά τα άτομα είχαν καλύτερη φήμη και συνεπώς περισσότερες ευκαιρίες- γεγονός
που αποδεικνύει ότι η εικόνα σου στη δουλειά είναι σημαντικότερη από όσο
νομίζεις.
Πώς όμως μπορείς να διατηρείς καλές σχέσεις με
όλους όταν, ορισμένοι δεν έχουν την καλύτερη διάθεση απέναντί σου; Το
κλειδί βρίσκεται στο να συμπεριφέρεσαι σε όλους με σεβασμό και να ακολουθείς τα
3 παρακάτω tips.
Μην
παίρνεις τα πάντα προσωπικά
Το
να βγάζεις αυθόρμητα συμπεράσματα και να νομίζεις ότι όσα λέγονται σε αφορούν
άμεσα μπορεί να σου δημιουργήσει άγχος, ανασφάλεια και αρνητικά συναισθήματα
χωρίς λόγο.
Μην
αμύνεσαι και μην απαντάς επιθετικά
Όσο
ενοχλημένος κι αν είσαι με τη συμπεριφορά κάποιου συναδέλφου. Αργότερα θα
νιώθεις περήφανος για την αυτοσυγκράτησή σου… (askmen.com)