Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Στιγμές χαλάρωσης!!!


Πόσο πολύ χρειαζόμαστε όλοι λίγο να χαλαρώνουμε και να ηρεμούμε...
απ’ το άγχος και το στρες των δύσκολων καιρών πού περνάμε το ξέρουμε καλά, οπότε όταν μας δίνεται η ευκαιρία δεν την χάνουμε.
Τί εννοώ? Κερδίσατε ένα διήμερο χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο για 2 άτομα στο spa...ας το πούμε ΑΝΕΣΙΣ
«Με κοροϊδεύετε, δεν το πιστεύω... Ποιός χαρίζει σήμερα?»
«Μα είστε η 1000 κυρία πού πέρασε από εδώ γι’ αυτό το δώρο…»
Τρελάθηκα, ανέβηκα και διαπίστωσα πώς ήταν αλήθεια!
«Θεέ μου υπέροχα!»
«Έλατε με όποιον θέλετε…»
«Οκ, τα λέμε το Σαββατοκύριακο, ευχαριστώ πολύ…»
Και να’ μαστε με την φίλη μου την Γκέλυ στον καταπληκτικό χώρο του spa για το ΣΚ. Μασάζ, χαλαρωτικά έλαια, σάουνα, χαμάμ, ασκήσεις ηρεμίας, εξωτικοί χυμοί, υπέροχο δωμάτιο…  Α, δεν σας το είπα… σε ξενοδοχείο ήταν.
Τι άλλο να ζητήσω... Και κάτι ωραίοι άνδρες, κορίτσια… άλλο να το λέω και άλλο να τούς βλέπατε!
«Μα καλά όλοι μοντέλα είναι?», σκέφτηκα…
«Μόλις τελειώσετε έχτε κομμωτήριο και μετά στάιλινγκ», μας λέει χαμογελαστή η ρεσεψιονίστ.
«Ορίστε? Δεν μας είπαν τίποτα γι’ αυτό!»
« Μα είναι μέσα στο δώρο και στο δωμάτιο σας περιμένει μια έκπληξη…»
Ομολογώ, πολύ περίεργες… ανεβήκαμε τρέχοντας να δούμε!
Πάνω στα κρεβάτια μας υπήρχε μια υπέροχη τουαλέτα για την καθεμιά μας, στα μέτρα μας καθώς και ένα ζευγάρι παπούτσια…
«Τί γίνεται εδώ;», μου λέει η Γκέλυ
«Δεν ξέρω φιλενάδα αλλά δεν μου αρέσει καθόλου… Έλα να φύγαμε…»
Ντυνόμαστε στα γρήγορα και φεύγουμε τρέχοντας από την πίσω πόρτα. Κάτι δεν μού πήγαινε κορίτσια μου…
Άστε τα τελικά… Οι όμορφες στιγμές χαλάρωσης πού προλάβαμε και χαρήκαμε, μάλλον κάτι έκρυβαν ίσως!
Δεν ξέρω, αλλά το ότι δεν μάς έψαξαν, κάτι λέει…
Προσοχή λοιπόν φίλες μου στα δώρα, μιας και ποτέ δεν ξέρεις τί κρύβουν…

Φοβού τούς Δαναούς και δώρα φέροντες! Χαλάρωση θέλαμε..!