Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

«Ο Τυροκοφτερός»… στην προθήκη της αυλής μας!!!


Με το ΥΠΕΡ-ΣΟΥΠΕΡ-ΒΙΒΛΙΟ που κρατάς στα χέρια σου θα ανακαλύψεις...
την πλούσια σε θρεπτική αξία προσωπικότητά μου.
Διαβάζοντας την αυτοβιογραφία μου, θα μάθεις για την αριστοκρατική καταγωγή μου, τα γευστικά όνειρά μου, τη νόστιμη Λίζα (αχ, η Λίζα…), τα ταξίδια μου, αλλά και για το μεγαλοφυές σχέδιό μου!
Το νιώθω, είμαι σχεδόν βέβαιος δηλαδή, πως, καθώς θα απολαμβάνεις την τελευταία μπουκιά –εεε, σελίδα ήθελα να πω– θα διαπιστώσεις και εσύ πόσο έξυπνο, μοναδικό και ταλαντούχο είμαι.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ

Η Φωτεινή Κωνσταντοπούλου ζει και εργάζεται σε μια πόλη που λέγεται Αθήνα. Είναι αστυνομικός και στον ελεύθερο χρόνο της αναλαμβάνει να βοηθάει τους ήρωες των ιστοριών της να φέρουν εις πέρας πότε τις ζαχαρένιες και πότε τις αλμυρές αποστολές τους.
Αυτό το κάνει από μικρή. Δεν ξέρω, μεταξύ μας, αν μετά από τόσα χρόνια καταφέρνει να μαγειρεύει νόστιμες ιστορίες, αλλά προσπαθεί, και η προσπάθεια είναι αυτό που μετράει. Αυτό μου είπαν κάποτε ότι έχει σημασία. Όταν ρωτήσαμε τον Ρένο για τη Φωτεινή, μας είπε: "Η βοήθειά της ήταν πολύτιμη, κι έτσι μαζί με την ομάδα έκτακτων αναγκών καταφέραμε και ολοκληρώσαμε με επιτυχία αυτή την αποστολή αγάπης".