Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

«Εγώ, Εγώ, Εγώ κι ένα χωνάκι παγωτό»… στο γραφείο της Κάλλης


Ένας γλυκύτατος αστερίας και ένα χωνάκι παγωτό είναι αρκετά...
να σκορπίσουν τη χαρά; Έτσι θέλει να πιστεύει ο «φιγουρατζής» αστερίας του νησιού, τραγουδώντας ανέμελα και επιδεικτικά: «εγώ ο αστερίας το αστέρι της θάλασσας φέρνω τύχη, διώχνω τη λύπη, τη χαρά ορίζω και δροσιά χαρίζω μένα χωνάκι παγωτό»…
Οι Μεγάλες Δυνάμεις προσπαθούν αν τον πείσουν να διώξουν το Εγώ και να φέρουν το Μαζί. Γιατί η χαρά βρίσκεται παντού, στο απέραντο της θάλασσας, στο κόκκινο ηλιοβασίλεμα, στις ψαρόβαρκες…. Όσο κι αν προσπαθούν αν το πείσουν ο αστερίας επιμένει στο Εγώ, εγώ… αγνοώντας αν και άλλοι είναι χρήσιμοι πάνω στο νησί.  Όπως ο ψαράς που δίνει τροφή, ο γιατρός που θεραπεύει, οι άνθρωποι που ονειρεύονται διαβάζοντας βιβλία, η γιαγιά παραμυθού μου μεγαλώνει χαρούμενα παιδιά...
Κάπου εδώ έρχεται η Σοφή Σαρδέλα και ο Φον Αεράκης να βάλουν τον Αστερία σε μια δοκιμασία… Ποιος θα γίνει ο αρχηγός του νησιού; Το Φως, τι Θάρρος, η Δικαιοσύνη ή μήπως ο Αστερίας; Μπορεί ένα χωνάκι παγωτό να κάνει τον κόσμο μας πιο φωτεινό, χαρούμενο, καλόκαρδο, να τραγουδά, να γελά και να είναι αισιόδοξος;
Μπορεί το νέο βιβλίο της Κατερίνας Τζαβάρα, «Εγώ, Εγώ, Εγώ κι ένα χωνάκι παγωτό» σε εικόνες της νίκης Λεωνίδου που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διάπλους.
Ένα βιβλίο που σκορπά χαρά, γεμίζει αισιοδοξία, καλοσύνη, διώχνει τον εγωισμό… ένα βιβλίο που μιλά για την αξία της προσφοράς, της χαράς και της ελπίδας, τη δύναμη της αλληλεγγύης και της προσφοράς, αλλά ίσως το πιο συμαντικό την αξία της απόλαυση των μικρών χαρών της ζωή, όπως είναι ένα παγωτό…
 Ένα βιβλίο γεμάτο όμορφες εικόνες  που από τη μια ο λόγος της συγγραφέας σε οδηγεί να φτιάξεις και από την άλλη τα φωτεινά χρώματα και χαμογελαστά πρόσωπα που χρησιμοποιεί η εικονογράφος.
Το βιβλίο περιέχει και cd με την αφήγηση του παραμυθιού και το τραγούδι του γλυκύτατου Αστερία.

Καλλιόπη Γραμμένου
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας

By Aylogyros News