Σάββατο 12 Μαΐου 2018

O Ηλίας Παυλιδάκης απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!



Ένας νέος δημιουργός, ένας συλλέκτης γνώσης και σοφίας...
ήρθε στην αυλή μας και πραγματικά μας χάρισε πολλές όμορφες σκέψεις, που αξίζει να τις «ακούσετε» κι εσείς. Πιστεύει, αγαπάει, αισθάνεται…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Η αίσθηση του χρόνου ήταν διαφορετική.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Βασιλιά Αρθούρος.

Ο κάθε ήρωας των βιβλίων σας, «προδίδει» μικρά μυστικά του εαυτού σας;
Σίγουρα κάτι παίρνει και από έμενα.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Έχω μια περίεργη επιμονή για τα πάντα που ξεκινώ να ασχολούμαι.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Δεν έχω ελαττώματα αλλά αδυναμίες προσπαθώ όμως να της ξεπεράσω, όταν μια αδυναμία(ελάττωμα) πάψεις να το κοιτάζεις πλέον χάνει την ύπαρξή του. 

Την μοίρα, την θεωρείτε γραφιά της ζωής σας;
Πιστεύω ότι όλη μας έχουμε ένα πεπρωμένο σε αυτή τη ζωή που πρέπει να εκπληρωθεί,  εμείς πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να το βρούμε.

Πως εκδηλώνετε την αγάπη σας;
Προσπαθώ να εκδηλώνω την αγάπη με πράξεις.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Είμαι τόσο αισιόδοξος για τα πάντα που μερικές φορές απορώ και εγώ ο ίδιος.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Έχω ένα κατάστημα χειροποίητων κοσμημάτων macramé και πρόσφατα τελείωσα το δεύτερο μέρος του βιβλίου μου 7 άστρα όπου είναι το ημερολόγιο του παππού και ένα ταξίδι του Νίκου στην Ινδία.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ή ποια πιστεύετε ότι είναι συνοδοιπόρος στη ζωή σας;
Δεν έχω κάποια ελληνική ταινία αλλά ξένη θα μπορούσα να σου πω ο (Μονομάχος).

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ο σταυρός μου η πίστη είναι η μεγαλύτερη δύναμη στον άνθρωπο.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Εξουσία χωρίς τέχνη δεν υπάρχει και είναι η κατάλληλη εποχή η εξουσία να στηρίξει την όμορφη τέχνη. Η εξουσία ασκεί δύναμη, η τέχνη  όμως την δημιουργεί.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δυσκολεύεται να αγκαλιάσει το βιβλίο;
Το πρώτο μου βιβλίο το διάβασα 26 χρονών, στο σχολειό ήμουν κακός μαθητής, νομίζω ότι η παιδεία μας που ξεκινά από την οικογένεια και μετέπειτα από το σχολείο δεν μας βοηθά, μας κρατά μακριά από τα βιβλία  αλλά νομίζω ότι αυτό αλλάζει. Το βιβλίο αντικαταστήθηκε από την τηλεόραση, εγώ έχω σταματήσει να βλέπω τηλεόραση.    

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Για μια ημέρα της εβδομάδας όλοι οι άνθρωποι να μην εργάζονται.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Σκύλος. Λαμπραντόρ θέλουν να παίζουν συνέχεια λατρεύουν το νερό και είναι μια κινούμενη  μπάλα αγάπης.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Όχι γιατί πολλές φορές σε αποπροσανατολίζουν.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Μην βιάζεσαι να μεγαλώσεις και όταν συμβεί να παραμένεις παιδί. Να μάθεις να ελέγχεις το μυαλό σου γιατί από εκεί ξεκινούν όλα.




O Ηλίας Παυλιδάκης γεννήθηκε στην Κρήτη το 1983 και ζει στο Κάτω Βαρσαμόνερο του νομού Ρεθύμνου.
Δε γνωρίζει καλή γραμματική και ορθογραφία λόγω της δυσλεξίας του. Έχει εργαστεί ως αυτοκινητιστής, ναυαγοσώστης, πωλητής κοσμημάτων, αλλά δεν μπορεί να ξεχωρίσει κανένα από αυτά τα επαγγέλματα, γιατί όλα τα έκανε με αγάπη και το καθένα του δίδαξε κάτι διαφορετικό. Τα «7 Άστρα» είναι το πρώτο του βιβλίο.

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)