Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

«Στα βελούδινα ίχνη του δολοφόνου»… στο «Λουκούμι μπαρ»


Ακολουθήσαμε –εγώ και η δαιμόνια φωτογραφική...
μου μηχανή-τα βελούδινα ίχνη και μας οδήγησαν στην πλατεία Αβησσυνίας και στον όμορφο χώρου του  «Λουκούμι μπαρ».
Προσπάθησα κάνοντας τον ντεντέκτιβ να ανακαλύψω τι γινόταν στο όμορφο αυτό μπαράκι. Είδα πολλά και εν ολίγοις εξιχνίασα το μυστήριο. Βέβαια δεν θα σας τα πω όλα γιατί μετά… ξέρετε εσείς.
Θα σας δώσω λίγα στοιχεία όσα μου επιτρέπει η δαιμόνια φωτογραφική μου μηχανή να σας πω.
Θα ξεκινήσω γράφοντας πως πραγματοποιήθηκε μια παρουσίαση βιβλίου τη Δευτέρα το βράδυ στις 20:00 με τον ιδιαίτερο τίτλο «Στα βελούδινα ίχνη του δολοφόνου» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΝΟΗ.
Φυσικός και ηθικός αυτουργός της παρουσίασης ο συγγραφέας  του βιβλίου Χρήστος Αναστασόπουλος.


Συνεργοί του, η γοητευτική συγγραφέας  Ελευθερία Μεταξά και ο χαρισματικός συγγραφέας Γαβριήλ Αλεξάνδρου.
Συνένοχοι του, όλοι εμείς που  παραβρεθήκαμε και ήμασταν πολλοί!
Θα σας αφήσω σε αγωνία, άκουσα και είδα πολλά. Θα τα μάθετε και εσείς αν διαβάσετε το ενδιαφέρον αυτό μυθιστόρημα.
Θα ανακαλύψετε πως μια γάτα (ωχ μου ξέφυγε…) μπορεί να λύσει ένα μυστήριο και βέβαια θα ανακαλύψετε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Διότι ο εν λόγω συγγραφέας είναι πολυτάλαντος  με φαντασία που οργιάζει!
Μια παρουσίαση βιβλίου που μας κράτησε το ενδιαφέρον και δεν μας κούρασε. Θα το δείτε άλλωστε και στο video που συνοδεύει το κείμενο αυτό.


Γλυκιά στιγμή της βραδιάς το λουκουμάκι που μας τράταρε η εκδότρια και συγγραφέας κυρία Κάκια Ξύδη (ειλικρινά το χάρηκα!).

Κείμενο-φωτογραφίες-βίντεο Γιάννης Αποστολόπουλος