Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Δείτε τις καλύτερες απαντήσεις διασήμων που δόθηκαν ποτέ!!!



Τις 14 καλύτερες, πιο έξυπνες και καυστικές απαντήσεις...
που έχουν δοθεί ποτέ, συγκέντρωσε η βρετανική εφημερίδα Independent, σε μία απολαυστική λίστα. Δείτε ποιες είναι αυτές!

1. Σπάρτη
“Εάν κερδίσω αυτό τον πόλεμο, θα είστε σκλάβοι για πάντα”, τους είπε ο Φίλιππος, βασιλιάς της Μακεδονίας και ενώ είχε ήδη συντρίψει τους Θηβαίους και τους Αθηναίους.
“Εάν”, απάντησαν οι Σπαρτιάτες.

2. Dorothy Parker
Ένας μεθυσμένος άνδρας της είπε κάποτε: “Δεν μπορώ να αντέξω τους χαζούς”, επιθυμώντας να την προσβάλλει.
“Προφανώς η μητέρα σου μπορούσε”, απάντησε εκείνη.

3. Stephen Hawking
Ο κορυφαίος επιστήμονας έδωσε μια από τις καλύτερες απαντήσεις στον John Oliver, έναν δημοσιογράφο και παρουσιαστή που πίστεψε πως θα μπορούσε να κάνει πλάκα μαζί του.
“Έχετε σημειώσει πως πιστεύετε πως είναι πιθανόν να υπάρχει ένας άπειρος αριθμός παράλληλων συμπάντων. Σημαίνει αυτό πως υπάρχει κάποιο σύμπαν, εκεί έξω, όπου εγώ είμαι πιο έξυπνος από εσάς;”, ρώτησε ο δημοσιογράφος.
“Ναι”, απάντησε ο Hawking. “Επίσης ένα σύμπαν στο οποίο είσαι αστείος”. Και χαμογέλασε.

4. Mahatma Gandhi
Ένας δημοσιογράφος τον ρώτησε κάποτε: “Τι πιστεύετε σχετικά με τον Δυτικό Πολιτισμό;”
“Πιστεύω πως θα ήταν μια καλή ιδέα (να υπάρξει)”, απάντησε ο Gandhi.

5. Abraham Lincoln
Ο Αμερικανός πρόεδρος κατηγορήθηκε κάποτε από τον Δημοκρατικό, Stephen Douglas, πως είναι διπρόσωπος. “Εάν ήμουν διπρόσωπος”, απάντησε εκείνος, “αυτό το πρόσωπο θα φορούσα;”.

6. Winston Churchill
Σε γράμμα που του έγραψε ο George Bernard Shaw, του έγραψε: “Εσωκλείω δύο εισιτήρια για την πρώτη παράσταση του νέου μου θεατρικού. Φέρτε έναν φίλο… εάν έχετε κάποιον”.
“Πιθανότατα δεν θα μπορέσω να παρευρεθώ στην πρώτη παράσταση. Θα έρθω στην δεύτερη, εάν υπάρξει δεύτερη”, απάντησε ο Churchill.

7. Edna Ferber
“Edna”, της είπε ο Nowel Coward κάποτε, “σχεδόν μοιάζεις με άνδρα”.
“Και εσύ το ίδιο”, του απάντησε εκείνη.

8. Wolfgang Amadeus Mozart
“Κύριε Mozart, σκέφτομαι να ξεκινήσω να γράφω συμφωνίες”, του είπε ένας θαυμαστής του. “Μήπως θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποιες προτάσεις, όσον αφορά το πως να ξεκινήσω;”
“Μια συμφωνία αποτελεί μια πολύ περίπλοκη μουσική φόρμα”, απάντησε ο Mozart. “Ίσως θα έπρεπε να ξεκινήσετε με κάτι απλό και να προχωρήσετε σιγά-σιγά προς μια συμφωνία”.
“Μα, κύριε Mozart, εσείς γράφατε συμφωνίες όταν ήσασταν 8 χρονών!”
“Ναι, αλλά εγώ ποτέ δεν ρώτησα κανέναν πως να το κάνω”.

9. Elizabeth Taylor
“Μερικοί από τους καλύτερους συμπρωταγωνιστές που είχα, ήταν σκυλιά και άλογα”.

10. Eminem
Καλοπληρωμένη απάντηση έδωσε ο Αμερικανός ράπερ, σε μια δημοσιογράφο, όταν εκείνη του είπε πως “κάποιοι λένε πως ο Lil Wayne στάλθηκε από τον Θεό, για να μάθει στους ανθρώπους πως να ραπάρουν”.
“Μα, δεν θυμάμαι να έστειλα ποτέ κανέναν”, αποκρίθηκε ο Eminem στη στιγμή.

11. Groucho Marx
Συζητώντας με κάποια που είχε 10 παιδιά:
“Έχω δέκα παιδιά, Groucho”
“Έχεις 10 παιδιά; Γιατί έχεις τόσα πολλά παιδιά;”
“Γιατί αγαπάω τον σύζυγο μου”
“Και εγώ αγαπάω το πούρο μου, αλλά που και που το βγάζω από το στόμα μου”

12. J.K. Rowling
Η δημοφιλής συγγραφέας το έχει συνήθειο να δίνει καυστικές απαντήσεις μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Twitter. Σε έναν χρήστη αποκρίθηκε πως “το Διαδίκτυο δεν προσφέρει απλά ευκαιρίες για μισυγυνιστική κακοποίηση, ξέρεις. Οι μεγεθυντές πέους μπορούν να αγοραστούν και πιο διακριτικά”.

13. John Wilkes
“Κύριε, δεν ξέρω εάν θα πεθάνετε στην αγχόνη ή από την ευλογιά”.
“Αυτό εξαρτάται, άρχοντα μου, από το εάν θα αγκαλιάσω τις αρχές της αφεντιάς σας, ή την ερωμένη σας”.

14. Roger Ebert
O Ebert απάντησε με τον καλύτερο τρόπο στις αιχμηρές κριτικές που δέχθηκε για το Deuce Bigalow: European Gigolo.
Συγκεκριμένα, ο Patrick Goldstein είχε σημειώσει πως “η ταινία δυστυχώς αγνοήθηκε στα βραβεία Όσκαρ, προφανώς γιατί κανείς δεν είχε την προνοητικότητα να δημιουργήσει μια κατηγορία για Το Αστείο για Το Καλύτερο Πέος που Τρέχει Από έναν Κωμικό Τρίτης Κατηγορίας”.
Ο Rob Schneider είχε προσθέσει πως “Ίσως δεν κερδίσατε ένα βραβείο Πούλιτζερ επειδή δεν έχουν δημιουργήσει ακόμη την κατηγορία για το Καλύτερο Τρίτης Κατηγορίας, Καθόλου Αστείο Πομπώδη Δημοσιογράφο Που Δεν έχει Αναγνωριστεί Ποτέ Από τους Συναδέλφους του”.
Ο Ebert βέβαια, είχε την απάντηση έτοιμη:
“Όπως τα έφερε η τύχη, έχω κερδίσει το βραβείο Πούλιτζερ. Μιλώντας λοιπόν σύμφωνα με την επίσημη ιδιότητα μου, του νικητή του βραβείου Πούλιτζερ, κύριε Schneider, η ταινία σας είναι χάλια”… (neolaia.gr)