Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Ηλεκτρονικά στο εξής όλα τα έγγραφα στο Δημόσιο…


Την υποχρεωτική ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων...
 στη δημόσια διοίκηση προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Χριστόφορος Βερναρδάκης, μιλώντας την Δευτέρα σε ημερίδα για την ανοιχτή διακυβέρνηση.
«Τις επόμενες μέρες θα κάνουμε μια κίνηση που θα είναι ενταγμένη στο νόμο για την κινητικότητα και αφορά την ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων υποχρεωτικά, σε βαθμό εξουσιοδότησης, ώστε, αν δεν γίνεται, να μην έχουν διοικητική ισχύ» ανέφερε.
«Μελέτη του ΙΟΒΕ κοστολογεί μόνο το χαρτί και το τόνερ που χρησιμοποιείται κάθε χρόνο σε πεντακόσια εκατομμύρια ευρώ» είπε ο κ. Βερναρδάκης.

«Μπορούμε με την ψηφιακή μας υπογραφή να ξέρουμε πού βρίσκεται το έγγραφό μας ανά πάσα στιγμή» σημείωσε… (e-dimosio)