Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Θύμιος Μανάφας: «Θανάση Βέγγο… αυτοί είναι οι μαθητές μου»


Μ’ ένα κείμενο πλημμυρισμένο από ευαισθησία και αγάπη...
ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Θύμιος Μανάφας, αφού ενημέρωσε εκεί ψηλά το φίλο και δάσκαλό του Θανάση Βέγγο για τα μαθητούδια του, κάλεσε τους γονείς να παρακολουθήσουν και να χειροκροτήσουν μαζί, τους μικρούς ηθοποιούς του:
 
«Ιούνιος 1986
Πρώτη μου εμφάνιση στο Δελφινάριο:
Βέγγος, Μουστάκας, Γιουλάκη, Τσιβιλίκας, Μεταξόπουλος, Τσάκωνας , Ζουγανέλης, Γερασιμίδου, Ψάλτης, Παπαναστσίου.
«Μαναφάκο, καλό ξεκίνημα φώναξε» ο Θανάσης Βέγγος.

Ιούνιος 2016, 30 ολόκληρα χρόνια μετά,
Έχω την ευτυχία να δουλεύω με τους μικρούς μου ηθοποιούς, ένα από τα πιο δύσκολα είδη θεάτρου, την επιθεώρηση!
Αν ο Θανάσης Βέγγος ήταν σήμερα μαζί μας, είμαι σίγουρος πως θα φώναζε:
«Φίλε Μαναφάκο είσαι πολύ τυχερός!!! Μεγάλα ταλέντα ρε φίλε!»
Ευχαριστώ τους γονείς που με εμπιστεύτηκαν
Θύμιος Μανάφας»

Τα παιδιά του 9ου &10ου λοιπόν, παρουσίασαν σήμερα την επιθεώρηση:
«ΣΕ ΣΑΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!»
ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ


Οι Βλάχες
Καράτε
Μέντιουμ
Πάμε πακέτο
Σχολείο έχεις ταλέντο
Τηλεκοντρόλ
Δουλειές στο σπίτι
Οι αστυνομικοί



ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ
Στέφανος
Αμάντα
Χάρης
Ελένη
Γιώργος
Παντελής
Μαίρη
Νίκος
Νεφέλη
Εύα
Φίλιππος
Μάγια
Κωνσταντίνος
Λευτέρης
Χρήστος
Σταυρούλα
Κατερίνα



… αποσπώντας το χειροκρότημα όλων.
Η συντακτική ομάδα του «aylogyros news», εύχεται στο φίλο Θύμιο καλή συνέχεια με την ευχή να είναι πάντα εκεί… στο σανίδι, της έκφρασης και της αγάπης.



Εύγε «Δάσκαλε Θύμιο»