Η
αναγνώριση ικανότητα του παιδιού είναι...
μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη
σε όλη τη διάρκεια της παιδικής του ηλικίας.Όσο μεγαλώνει αυξάνεται το λεξιλόγιό του ποιοτικά και ποσοτικά. Στη διάρκεια της προσχολικής και στις αρχές της σχολικής περιόδου, το παιδί κατανοεί τη μετατροπή των ήχων (προφορικός λόγος) σε γράμματα και λέξεις (γραπτός λόγος).
Η
φωνολογική επίγνωση θεωρείται η πιο σημαντική δεξιότητα για να μπορέσει το
παιδί να κατακτήσει την αναγνωστική ικανότητα.
Το βιβλίο αυτό επιδιώκει την καλλιέργεια της φωνολογικής επίγνωσης του παιδιού με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο, μέσα από ποιήματα, ερωτήσεις και ασκήσεις, ώστε αβίαστα το παιδί και να αποκτήσει την αναγνωστική ικανότητα.
ISBN13
|
9786185271183
|
Εκδότης
|
|
Χρονολογία
Έκδοσης
|
Ιούλιος
2017
|
Αριθμός
σελίδων
|
80
|
Διαστάσεις
|
29x21
|
Εικονογράφηση
|
ΛΟΥΚΡΗ
ΔΩΡΟΘΕΑ
|
Λίγα
λόγια για τη συγγραφέα
H Κατερίνα Θεοδωράκη γεννήθηκε το
1963 στη Θεσσαλονίκη, όπου και κατοικεί.
Αποφοίτησε από την Παιδαγωγική
Ακαδημία Θεσσαλονίκης και από τη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συγκεκριμένα από το τμήμα Φιλοσοφίας- Παιδαγωγικής
και Ψυχολογίας, ακολουθώντας την κατεύθυνση της Παιδαγωγικής.
Μετεκπαιδεύτηκε στο Διδασκαλείο
"Δ. Γληνός" του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του
Α.Π.Θ.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού
διπλώματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. στην "Παιδαγωγική της
Ισότητας των Φύλων".
Εργάζεται στην Πρωτοβάθμια
εκπαίδευση.
Έχει ασχοληθεί με το παιδικό-
παιδαγωγικό βιβλίο: "Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Δημοτικό σχολείο με
τη μέθοδο Project" (Ελληνικά Γράμματα, 2001 συνεργασία με την Α. Ιωάννου),
"Το ταξίδι του αετού" (Κέδρος, 2003), "Το ταξίδι του
δελφινιού" (Κέδρος, 2003).
Έχει συνεργαστεί με εταιρείες για
την παραγωγή παιδαγωγικού υλικού σε ψηφιακό περιβάλλον.
Ακόμη, έχει κυκλοφορήσει τη
μελέτη: "Φύλο και θετικές επιστήμες- μαθήματα και επαγγέλματα στις
αντιλήψεις των δασκάλων" (Γράφημα, 2010).
Η είσοδός της στην ελληνική
πεζογραφία έγινε με το μυθιστόρημα "Θάλασσα... άνασσα..." (Γράφημα,
2011)