Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

8 Τραγικές ατάκες που σε βάζουν αυτόματα στο Friendzone!



Friendzone. Αυτή η μάστιγα! Μην σου τύχει...

«Σε νιώθω σαν αδερφό μου», «Σε βλέπω σαν φίλο». Άουτς!
Μια λέξη θα σου πώ. Μπήκες μόνος σου στην μαύρη λίστα (Friendzone), νύχτα έρχεσαι και φεύγεις νύχτα.
Πόσο πονάει αυτή η ατάκα, ειδικά όταν προέρχεται απ’ το γκομενάκι που ζαχαρώνεις καιρό;
Κάνε την καρδιά σου πέτρα φίλε μου και δες μερικές φράσεις κλειδιά, που αν τις ακούσεις καλό είναι ν’ απομακρυνθείς με πίσω βήματα. Γιατί δεν σε βλέπω να σκοράρεις!
1.Σε νιώθω σαν αδερφό μου
Αν δεν το λες γιατί γουστάρεις αιμομιξίες και τέτοια, μην το ξαναπείς. Γιατί δεν είναι μαχαιριά στην καρδιά, αλλά λίγο πιο χαμηλά. Και πίστεψε με, πονάει!
2. Δεν θέλω να χαλάσει αυτό που έχουμε
Το ξεκίνησες λάθος φίλε μου. Γιατί τις κράταγες τα μαλλιά μετά απο έξαλλο ξενύχτι τηνη ώρα που ξέρναγε, γιατί την παρηγορούσες όταν χώρισε με τον αλήτη, γιατί πίνατε μπύρες και ρευόσασταν σαν τέρατα μετά. Τώρα πάρτο που δεν θέλει να χαλάσει αυτό που έχετε, αλλά έγινες ένα σιγουράκι για να ξεσπά τα ψυχολογικά της.
3. Πάμε για ψώνια
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ένδειξη ότι δεν σε βλέπει  ερωτικά, από το να σε καλέσει σε shopping therapy! Αυτά τα κάνουμε μόνο με τις φίλες μας καλέ μου. Αν σε καλέσουμε για ψώνια πάει να πει πως δεν μας νοιάζει να μας δεις με ρούχο που δεν μας πάει η να μην μπορούμε να κουμπώσουμε το παντελόνι μας.
4. «Δεν είμαι σε φάση για σχέση…»
Καλά αυτή η φράση δεν γνωρίζει φύλλα, θα το πώ! Αλλά το δεν είμαι σε φάση για σχέση είναι τόσο κλασσικό όσο το «έχω πονοκέφαλο».
5. Είσαι πολύ καλός για μένα
Μπορώ να γίνω πολύ κακό αγόρι αν χρειαστεί. Μήπως θέλεις να το περιορίσω και να μην είμαι κύριος απέναντι σου; Να σε βρίζω και να σου μιλώ υποτιμητικά μπροστά σε άλλου; Τέτοιους αλήτες θέλεις; Μόνο μην μου πεις ότι μου αξίζει κάτι καλύτερο! Είναι χαζό και δείχνει ότι με βλέπεις τόσο «φιλικά», που πλέον δεν μπορείς καν να το εκφράσεις λογικά!
6.Μπορώ να φέρω τον δικό μου μαζί;
Την κυνηγάς κάνα μήνα να βγείτε και επιτέλους είπε το ναι! Και εκεί που κανονίζεις τα σχετικά σου λέει «Να φέρω και τον δικό μου μαζί;». Δεν θέλει ούτε το χέρι για καλησπέρα να της πιάσεις, και στο κάνει λιανά.
7.Μακάρι να έβρισκα κάποιον σαν εσένα
Γιατί εγώ δεν σου κάνω; Ε; ε;ε; Και προίκα έχω και ταλέντα και καλή καρδιά. Δεν σε θέλει σου λέω!
8. Ρεύεται, πέρδεται 
Αναιρεί όλα τα προηγούμενα και στο πετά στην μούρη ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ!

Και επιτέλους πάψε να αυτοτιμωρείσαι που δεν μπόρεσες να είσαι αυτό που ήθελε… (neolaia.gr)