Όταν πρόκειται για διαφήμιση εσωρούχων, συνήθως το
μόνο που χρειάζεται είναι ένα όμορφο και ναζιάρικο μοντέλο, ένα σέξι λίκνισμα ,
ίσως ένα στριπτίζ και ένα πιασάρικο τραγούδι. Υπάρχουν όμως και οι διαφημίσεις
που εμπεριέχουν το στοιχείο της έκπληξης...
Έτσι, οι διαφημιστές του Wacoal's Mood Boost-Up Bra κατάφεραν να έχουν εκατομμύρια κλικς στη διαφήμιση του νέου σουτιέν της εταιρείας που ανέβηκε πριν από λίγες μέρες στο YouTube. Και πού οφείλεται αυτό; Στη μεγάλη έκπληξη – αποκάλυψη στο τέλος του διαφημιστικού σποτ, τότε που αποκαλύπτεται ότι το μοντέλο που διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι… άντρας!
Στην ιστοσελίδα της, η Wacoal παρουσιάζει (φαινομενικά) γυναίκες να φορούν τα σουτιέν της. Αλλά η ανατροπή που χρησιμοποιεί η εταιρεία στις διαφημίσεις της φαίνεται να έχει εφαρμοστεί παντού... (flashnews)