Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Έφη Σαρρή: "Άι σιχτίρι . . . θα σου κάψω το τσαντίρι"



«Ήταν τότε που ο Λάκης Λαζόπουλος ξεκίνησε να με ειρωνεύεται μέσα από την εκπομπή του, να κάνει όλα αυτά τα αίσχη εναντίον μου, να μου βιάζει την ψυχή. Ήταν η στιγμή εκείνη που πήρα από μόνη μου τηλέφωνο ένα βράδυ σε γυναικείο μοναστήρι, στην ευρύτερη περιοχή των ανατολικών προαστίων της Αθήνας, μίλησα με την Ηγουμένη, της είπα ποια είμαι και μου ανέφερε ότι ο δρόμος του Θεού είναι ανοιχτός για όλο τον κόσμο», είπε σε πρόσφατη συνέντευξή της στο «Down Town» της Κύπρου η Έφη Σαρρή εξηγώντας τους λόγους που αποφάσισε να μπει σε μοναστήρι.  «Ο Λάκης Λαζόπουλος μου τσαλαπάτησε την ψυχή με το “χιούμορ” του. Η Μονή ήταν η Ανάστασή μου», είχε προσθέσει η τραγουδίστρια, η οποία τελικά έμεινε για είκοσι μέρες μόνο στο μοναστήρι.

Τώρα, η τραγουδίστρια επιστρέφει με ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι, αφιερωμένο προφανώς στον Λάκη, και απειλεί να του… κάψει το τσαντίρι! «Άι σιχτίρι θα κλειστώ σε μοναστήρι και με το λιβανιστήρι θα σου κάψω το τσαντίρι», λέει μεταξύ άλλων η Έφη.
Πηγή: protothema, ilialive.gr