Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Η Ευτυχία Τερζάκη, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Η Ευτυχία είναι μια ξεχωριστή μορφή που χρόνια κυκλοφορεί στην αυλή μας, χαρίζοντας σε όλους μας το χαμόγελό της και τη θετική της αύρα. Σήμερα είπαμε να κάνουμε την εξαίρεση και να την βάλουμε να καθίσει απέναντί μας. Ας την ακούσουμε…



Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Τα όμορφα πράγματα που κάναμε ΜΑΖΙ... αυτό μου λείπει απ’ όταν (έφυγε) ο μπαμπάς μου... δεν είμαστε πια...ΜΑΖΙ!

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο δικός μου ήταν κομιξ, ο υπέροχος Ντόναλντ Ντακ!

Τι είναι για εσάς οι φίλοι;
Η οικογένεια που επιλέγεις εσύ για τη ζωή σου! Κάποιοι που είναι πάντα εκεί, ακόμα και αν είναι μακριά. Ο δικός μου θησαυρός γι’ αυτό είναι λίγοι αλλά πολύ σημαντικοί! Τους ευχαριστώ που ομορφαίνουν τη ζωή μου και με κάνουν καλύτερο άνθρωπο! Ανήκεις σε αυτούς!!!

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Ναι, θεωρώ πως η συγχώρεση είναι δύναμη και σε βοηθάει να πας παρακάτω! Βέβαια δεν ξέρω τι θα έκανα αν μου πείραζαν δικό μου-δικό μου άνθρωπο... καταλαβαίνεις τι εννοώ...να τον πονέσουν!

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Θειο Δώρο ε? Δεν το’ χω σκεφτεί πραγματικά... Ίσως...την υπομονή και την ψυχή μου!!! Ναι αυτά είναι και ευχαριστώ που μου χαρίστηκαν.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Ένα λες να’ ναι? Μάλλον πρέπει να ρωτήσεις τους φίλους μου γιατί εγώ μπορεί να πω πολλά, μπορεί και κανένα!

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Θα της έφτιαχνα γλυκό μωσαϊκό, κέικ σοκολάτας με χυμό σοκολάτας να τρέχει στο κέντρο του και γλυκό σαμπανιζέ ροζ κρασί!!! Μετά ,αν δεν είχε σκάσει, θα της γυρνούσα και εγώ τη πλάτη να της δείξω το ξώπλατο μου φόρεμα!!!

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με χαμόγελα, αγκαλίτσες, φιλάκια και πολύ μα πολύ νιαξιμο και φροντίδα! Όταν αγαπώ, αγαπώ πολύ και φαίνεται!

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι;
Πιστεύω πως δεν πρέπει, ότι έγινε είχε λόγο και ότι δεν έγινε πάλι είχε λόγο! Βέβαια κάποιες φορές μετανιώνω για τη ...σοκολάτα που έφαγα αλλά ο καθρέπτης γελάει και μου λέει ΑΡΓΑ κουκλίτσα μου για μετάνοιες!!!

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Δίπλα στη λέξη έχει τη φωτογραφία μου και δεν το λέω με ειρωνεία, είμαι φύση και θέση αισιόδοξη, παρόλο που έχω και εγώ τις μεταπτώσεις μου. Πιστεύω πως πρέπει να’ ναι το ποτήρι μισογεμάτο και ακόμη πιστεύω στον άνθρωπο!!! Μη γελάτε, αλήθεια πιστεύω στο χαμόγελο και τη θετική ενέργεια των ανθρώπων! Χαμογελάτε λοιπόν, μιας και ένα χαμόγελο κάνει τον κόσμο ωραιότερο!

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Κάνουμε πρόβες για να ανεβάσουμε πάλι την υπέροχη κωμωδία του Αντώνη Στελιανέση "ΝΥΜΦΟΜΑΝΙΑ" σε σκηνοθεσία επίσης δική του με κάποιες αλλαγές. Περισσότερα θα σας πω σε λίγο καιρό. Το μόνο που λέω είναι ότι θα κάνετε καινούργιο στομάχι από τα γέλια. Και αν τη πρώτη φορά πάθατε, τώρα να δείτε τι ΚΑΛΟ σας περιμένει!

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Πολύ ωραία ερώτηση! Τις αναμνήσεις μου και τη δύναμη να κάνω τη ψυχή μου καλύτερη, δυνατότερη για να χωράει ακόμα πολλές αναμνήσεις! Α, και βέβαια το χαμόγελό της!!!

Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει;
Απ’ τα γραμμένα δύο! Το Μικρό Πρίγκιπα και ΤΟ Άρωμα του Ζινσκι, αν δεν κάνω λάθος το όνομα. Το άλλο το ξέρετε ποιανού είναι χαχαχα... Αλήθεια είναι τόσα δυνατά τα συναισθήματα και στα δυο που κλαίω και αναθεωρώ τη ζωή μου κάθε που τα διαβάζω!! Και να ξέρεις θέλω να γράψω και ένα βιβλίο μαζί σου...Είναι πρόταση...

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν έχω, τώρα που το λες το σκέφτηκα...ίσως γούρι μου να’ ναι η πίστη μου.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Θετική σκέψη, να’ μαστε όλοι καλά, γιατί αύριο θα’ ναι μια νέα μέρα!!!

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Θα’ θελα να καταλάβαιναν και να άλλαζαν υπέρ του ανθρώπου, του δικαίου και της δημιουργίας. Δύσκολο θα’ ναι διαφορετικά, μονότονο και όπως έχει γίνει τώρα, αδιάφορο.  

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Όταν μπορεί από φόβο και μόνο. Ευτυχώς όμως οι τέχνες είναι αυτόφωτες και μπροστά στην εξουσία δείχνουν τη δύναμή τους. Δεν είναι τυχαίο που και τώρα μες τη κρίση πάνε πολύ καλά. Στη κατοχή λεγαν οι παλιοί ηθοποιοί τα θέατρα ήταν γεμάτα. Τα κέντρα το ίδιο. Πιστεύω πως είναι η επανάσταση του λαού αυτή...

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Αυτή είναι μεγάλη συζήτηση που πρέπει να κάνουμε στην αυλή, γι’ αυτό και δεν θα’ θελα να πω κάτι παραπάνω...Ίσως η απάντηση, να με πονέσει κιόλας...

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Νόμο που θα’ χε σχέση με την παιδεία και την υγεία του λαού. Θεωρώ πως είναι τα πιο σημαντικά και μετά αμέσως ο πολιτισμός.

Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν;
Κανέναν, αγαπώ πολύ τα καρτούν για να τα προσβάλω.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Την αγραμματοσύνη, την έλλειψη χιούμορ και την νωθρότητα που οδηγεί σε άσχημα μονοπάτια, α, και την αδιαφορία που σκοτώνει.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Δελφίνι για να συνδυάσω τις δύο μου αγάπες ή αετός για τον ίδιο λόγο. Θάλασσα-ελευθερία-αέρας-ελευθερία!

Πιστεύετε στα όνειρα;
Κάνω όνειρα γι’ αυτό πιστεύω σε αυτά. Έξαλλου πως να ζήσεις, να δημιουργήσεις αν δεν ονειρεύεσαι?

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Ακλούθησε το ένστικτο και την καρδία σου! Κυνήγησε το όνειρο σου!!!


Γεννήθηκε στην Αθήνα. Απόφοιτος της Ιταλικής φιλολογίας , κάτοχος  proficiency , απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής «ΠΕΡΙΑΚΤΟΣ» και σήμερα σπουδάζει την Τουρκική γλώσσα.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Σατυρική χιουμοριστική εκπομπή σε κείμενα Μιχάλη Δήμου, με τίτλο: «Γιάννης κερνάει – Γιαννάκης πίνει» στη δημοτική ραδιοφωνία Άνω Λιοσίων (Ξένιος FM)
Μουσική σατυρική εκπομπή στον ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ FM
Μουσική εκπομπή στο STUDIO 1
Συμμετέχει στο θέατρο στο Ραδιόφωνο που φιλοξενείται ξανά στον ΑΘΗΝΑ 9.84

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Συμμετείχε στα σήριαλ: “ΜΑΜΑ ΜΙΑ” με την Ρένα Βλαχοπούλου, σε κείμενα Χάρη Ρώμα (ΑΝΤ1), “ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ” (ΕΤ1), “ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ” του Πάνου Κοκκινόπουλου (ALPHA), “ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ” (ΑΝΤ1)

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Συμμετοχή σε ταινίες με  τους Σωτήρη Μουστάκα, Νίκο Ρίζο, Άννα Βαγενά κ.α.
Το 2008 συμμετείχε στη ταινία μικρού μήκους « ΤΑ ΠΟΥΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ» σενάριο – σκηνοθεσία Χρ. Πυθαράς η οποία συμμετείχε στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους της Δράμας.
Το 2009 συμμετείχε στη ταινία μικρού μήκους <ΕΚΤΟΝΩΣΗ> σκηνοθ. Χρ. Μαρκαντωνη.

ΘΕΑΤΡΟ
Συμμετείχε στις παραστάσεις για παιδιά:
«Μύθοι του Αισώπου» θέατρο ΓΚΛΟΡΙΑ
«Ο Μάγος του Όζ» (ΘΙΑΣΟΣ 81)
«Ωραία Κοιμωμένη» θέατρο ΑΚΑΔΗΜΟΣ
«Το όνειρο του σκιάχτρου» του Ευγένιου Τριβιζά (ΘΙΑΣΟΣ 81)
«Το παπάκι της αγάπης» κιν/θέατρο ΑΝΤΖΕΛΑ
«Η πεντάμορφη και το τέρας» θέατρο ΔΙΑΝΑ


Συνεργάστηκε με την Κωστούλα Μητροπούλου στο ανέβασμα μονόπρακτων της  στο Γαλλικό Ινστιτούτο Πειραιά σε σκηνοθεσία Σίμωνα Πάτροκλου για 2 χρόνια.
Με τον Εταιρικό Θίασο του Σ.Ε.Η «ΜΠΟΥΛΟΥΚΙ» στο έργο «ΖΩΡΖ ΝΤΑΝΤΕΝ» του Μολιέρου (Κλωντίν) σε σκηνοθεσία Σίμωνα Πάτροκλου.
Στην Παράσταση «ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ» του Φεντερίκο Γκαρσία Λόρκα (δουλικό) σε σκηνοθεσία Μαίρης Βιδάλη.
Συμμετείχε το καλοκαίρι του 2002 στην παράσταση «ΦΑΙΔΡΑ» ( Ισμήνη – παιδαγωγός ) του Ρακίνα σε σκηνοθεσία Κώστα Αρζόγλου , η οποία συνεχίστηκε μέχρι το καλοκαίρι του 2006 , έχοντας δώσει παραστάσεις στο Ηρώδειο και σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό όπως στο Αρχαίο θέατρο της Εφέσου (Τουρκία –καλοκαίρι 2004) ,στο Αμπου Ντάμπι (Αραβικά Εμιράτα- Μάρτιος 2005) , στο φεστιβάλ του Τιρκομούρες (Ρουμανία – Μάιος 2005)
Τον Ιούνιο του 2014 πρωταγωνιστησε στη παρασταση ΝΥΜΦΟΜΑΝΙΑ του Αντωνη                   Στελιανεση στα πλαισια του φεστιβαλ Παραμυθιας. Η παράσταση θα ξαναπαιζεται το χειμώνα 2014-2015.

Υπήρξε βοηθός σκηνοθέτη στα έργα:
«Μονόπρακτα» της Κωστoύλας Μητροπούλου σε σκηνοθεσία Σίμωνα Πάτροκλου
«ΖΩΡΖ ΝΤΑΝΤΕΝ» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Σίμωνα Πάτροκλου
«ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΠΕΡΝΑΡΝΤΑ ΑΛΜΠΑ» του Φ.Γ.Λόρκα σε σκηνοθεσία Μαίρης Βιδάλη
«ΘΕΟΦΑΝΩ» του Άγγελου Τερζάκη σε σκηνοθεσία Γιώργου Σίσκου.
Τα τελευταία χρόνια ασχολείται επίσης με τις δημόσιες σχέσεις θεατρικών παραστάσεων



(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)