Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Η Γεωργία Γκριμούλα απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Με τη Γεωργία να μας κάνει ποδαρικό για τη φετινή σεζόν...
καθίσαμε και κουβεντιάσαμε για όλα εκείνα τα θέματα που εκφράζουν έναν «δημιουργό», αλλά και για το πώς μέσα από το έργο μας θα διώξουμε τους τοξικούς ανθρώπους από τη ζωή μας…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Μου έχουν λείψει τόσα πολλά, μα πιο πολύ η παιδική αθωότητα και η ξενοιασιά.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει;
Πιστεύω ότι δεν ωφελεί να κρατάμε κακία, απλός όταν έχουμε γύρω μας τοξικούς ανθρώπους καλό είναι να τους απομακρύνουμε.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Το ότι είμαι καλός ακροατής δεν ξέρω αν θεωρείται «θείο δώρο».

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Ένα μεγάλο βασικό ελάττωμα που είχα και ακόμα έχω, αλλά σε πιο μικρό βαθμό είναι που ήθελα όλοι γύρω μου να σκέφτονται όπως εγώ και να αισθάνονται όπως εγώ. Το κατάλαβα πλέον ότι ήταν ουτοπία αυτό που ήθελα.

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε;
Θα κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια και θα γένναγα μεγάλη υπομονή και χαμόγελο!!!!! Και βέβαια ακράδαντη πίστη στο Θεό.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με πολύ χαμόγελο και πολλά σ' αγαπώ!!!!!!

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Κανόνας βασικός... αισιοδοξία και πίστη!!!!!!

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Με την επανέκδοση ενός παιδικού παραμυθιού μου το <<ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ>>.....

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Την εμπιστοσύνη μου.... πάνω της στηρίζω τα πάντα!!!

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Η αλήθεια είναι ότι της λατρεύω σχεδόν όλες, μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Η μολυβοθήκη του γιού μου!!!!

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
....γονατίζουμε μόνο στον θεό, όχι σε ανθρώπους- αυτούς τους κοιτάμε ίσα στα μάτια δίχως φόβο.

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Χρειάζεται προσοχή. Τα συναισθήματα του κόσμου έχουν διαταραχθεί, πρέπει λοιπόν να φιλτράρουμε με ιδιαίτερη προσοχή τη ακούμε τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. 

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Η τέχνη φέρνει πάντα πολιτισμό και ο πολιτισμός με την σειρά του γνώση - πρόοδο. Εννοείται  ότι η εξουσία έχει λόγο να φοβάται την τέχνη, μιας και δεν θέλει αντιπάλους.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Η έλλειψη Παιδείας γεννά με την σειρά της έλλειψη αυτοπεποίθησης η οποία οδηγεί πολύ ευκολά κάποιον στο σκοτάδι. Για αυτό ο Έλληνας αφήνεται στα χέρια άλλων. Από αγνωμοσύνη και μόνο. 

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Για λίγα λεπτά της ώρας ''νομοθέτης'' λοιπόν θα έθετα ένα νόμο που θα έστελνε ισόβια όλους εκείνους που κακοποιούν ανθρώπους και ιδιαίτερα την τρίτη  ηλικία και τα παιδάκια.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Την αχαριστία.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Λιοντάρι.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Μόνο εκείνα που εγώ πλάθω μέσα στην ψυχή μου.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να αγαπάει και να σέβεται τον εαυτό του, να μην χάνει ποτέ την πίστη του στο Θεό  και πάνω από όλα ποτέ να μην πάψει να βάζει στόχος και όνειρα.!!!!!!



Η Γεωργία Καραβέργου – Γκριμούλα γεννήθηκε το 1968 στην Κατερίνη. Με την ολοκλήρωση των σπουδών της στη νοσηλευτική, έφυγε για τις ΗΠΑ, όπου έζησε αρκετά χρόνια. Μετά την επιστροφή της στην ιδιαίτερη πατρίδα της, ασχολήθηκε ενεργά με τη συγγραφή. Έχει γράψει δύο μυθιστορήματα.


 (Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)