Όταν η κουβέντα μας με
την Δήμητρα έφτασε για να...
μιλήσουμε για το «σανίδι», αυτή με το πρόσωπό της να
λάμπει, μας είπε: «Και μόνο που σκέφτομαι τη λέξη σανίδι, έρχεται στα ρουθούνια
μου η μυρωδιά του θεάτρου και με κατακλύζει η χαρά!»
Τι
ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Το ένστικτό μου. Δεν
ξέρω πώς να το περιγράψω ακριβώς, αλλά ήμουν πάντα περίεργη να ανακαλύψω τον
εαυτό μου και τον κόσμο και σαν ένα αόρατο χέρι να με έσπρωχνε σε αυτή την
κατεύθυνση. Επίσης, έβρισκα πάντα τεράστια ηδονή στο να διασκεδάζω ή να
ψυχαγωγώ τους άλλους.
Τι
σας έκανε να συμμετέχετε στην παράσταση «Ηχώ και Νάρκισσος» & ποιος είναι ο
ρόλος σας σε αυτή;
Το ίδιο το έργο, αλλά
και το ΄΄κλίμα΄΄ της ομάδας. Η δημιουργικότητα, το χιούμορ, η ζεστασιά, η
αφοσίωση και ο ζήλος της να προκύψει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Είναι υπέροχο όταν
αποκτάς ξαφνικά δεύτερη οικογένεια, που έχει τις ίδιες αγωνίες με εσένα. Υποδύομαι
την Αελλώ, τη μεγαλύτερη ηλικιακά νύμφη του έργου, η οποία εμφανίζεται για να
αφηγηθεί στις νεότερες την ιστορία της Ηχούς και του Νάρκισσου, με σκοπό να τις
βοηθήσει να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να στεναχωριούνται με μικρά και ασήμαντα
πράγματα, η ζωή έχει τα πάνω της και τα κάτω της, πολύ πόνο και πολλή χαρά...
Ποιο
μήνυμα θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή της παράστασης;
Έλα να ταξιδέψουμε
μαζί...!
Τι
πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Αρχικά ανθρώπους με το
ίδιο όραμα. Ανθρώπους που η «αποστολή» τους είναι ένας καλύτερος κόσμος.
Έπειτα, συστατικά όπως η αγάπη, η συλλογική προσπάθεια, η συνέπεια, ο σεβασμός
στην ατομικότητα, η πειθαρχία, η εργατικότητα συνθέτουν ένα μαγευτικό
αποτέλεσμα.
Τι
σημαίνει η λέξη «σανίδι» για εσάς;
Και μόνο που σκέφτομαι
τη λέξη σανίδι, έρχεται στα ρουθούνια μου η μυρωδιά του θεάτρου και με
κατακλύζει η χαρά!
Αν
σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής,
ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Την Αντιγόνη του
Σοφοκλή. Εκτός από την αρτιότητα του κειμένου, είναι ένα έργο που υπογραμμίζει
τη σημασία της οικογένειας για τους Έλληνες.
Ποιος
είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Υπάρχουν τόσοι πολλοί
εξαιρετικοί συγγραφείς τόσο Έλληνες όσο και ξένοι που είναι αδύνατον να
καταφέρω να επιλέξω μόνο έναν! Ενδεικτικά θα αναφέρω τον Ευριπίδη και όλους
τους τραγικούς μας, τον Λόρκα και τη Σάρα Κέιν γιατί η γραφή τους μου προκαλεί
έντονα συναισθήματα.
Ποιο
είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Αγαπημένο αντικείμενο
δεν έχω. Πριν όμως από κάποια σημαντική συνάντηση ή πριν την παράσταση, παίρνω
πάντα τηλέφωνο τη μητέρα μου... Μάλλον αυτή είναι το γούρι μου!
Ποια
είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
''Σημασία έχει να
παραμένεις άνθρωπος''. Από ποίημα της Κατερίνας Γώγου.
Αν
σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
''Άλλοι κλείστηκαν σε
κλουβιά και άλλοι έβγαλαν φτερά… Εσύ τι θα κάνεις...;
Η
Δήμητρα Μπουρνελέ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη της
Ανώτερης Δραματικής Σχολής ''Πράξη Επτά''.
Έχει
συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις: "Η φιλοσοφία στο Μπουντουάρ" (σκην. Γ.
Παπαθεοδώρου), ''Βάκχες'' (σκην. Λ. Τσιριγκούλης), "Το μετά" (σκην. Μ.
Αντωνίου), ''Ύποπτη για τον φόνο μου'' (σκην. Β. Τσίλογλου), ''Σαν Και Πρώτα''
(σκην. Μ.Τιγκιρίδης).
Επίσης
έχει συμμετάσχει στο ντοκιμαντέρ ''Ηθοποιοί: Ημερολόγιο Σπουδής'' του Δ.
Κουτσιαμπασάκου, στην τηλεοπτική σειρά του Δημήτρη Αρβανίτη στο Mega
''Δικαίωση'' και σε δύο videoclips.
Έχει
σκηνοθετήσει τη ''Ρώσικη Ρουλέτα'' της Ε. Κυδωνάκη στο πλαίσια του Off Off
Festival του θεάτρου επί Κολωνώ και έχει συμμετάσχει στο Duet yourself Festival
του θεάτρου Άλφα Ιδέα με το έργο ''Δούλες''.
Ασχολείται
επίσης με τη συγγραφή θεατρικών κειμένων, το τραγούδι και το σύγχρονο χορό.
Τα
τελευταία δύο χρόνια, διαχειρίζεται τον καλλιτεχνικό χώρο st.ART
Στοιχεία
για την παράσταση:
(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)