Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Η Μαρίνα Γιώτη απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ευγενική και με το χαμόγελο στα χείλη η Μαρίνα πέρασε...
το «κατώφλι» της αυλής μας για να καθίσει μαζί μας και να μας μιλήσει για όλα εκείνα τα μικρά της ζωής μας που μας κάνουν ευτυχισμένους… αλλά εμείς αγνοούμε ή προσπερνάμε με χαρακτηριστική αδιαφορία!
Χρειάστηκε ένας «μεγεθυντικός φακός», για να ανακαλύψουμε τα σημάδια της ευτυχίας και ν’ ανακαλύψουμε που οδηγεί το δρομάκι της σκέψης του μυαλού μας…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
H αίσθηση ότι έχω όλη τη ζωή μπροστά μου…

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Η Ντόροθη στον «Μάγο του Οζ».

Ο κάθε ήρωας των βιβλίων σας, «προδίδει» μικρά μυστικά του εαυτού σας;
Όχι. Δεν έχει να κάνει με εμένα, αλλά με το μήνυμα που θέλω να μεταφέρω.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Την Ευαισθησία μου.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
H Ευαισθησία μου.

Την μοίρα, την θεωρείται γραφιά της ζωής σας;
Καθόλου. Νομίζω ότι φτιάχνουμε μόνη μας τη μοίρα μας.

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας;
Με ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, με όλο μου το είναι.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Ναι υπάρχει, γιατί προσπαθώ να επικεντρωθώ σε αυτά που μπορώ να αλλάξω. Τον εαυτό μου, το σπίτι μου, την γειτονιά μου, την δουλειά μου.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Με ιδέες, χαρακτήρες, ιστορίες και παραμύθια. Ό,τι μπορώ για να μην έρχομαι σε επαφή με την πραγματικότητα.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ή ποια πιστεύεται ότι είναι συνοδοιπόρος στη ζωή σας;
«Μια ζωή την έχουμε». Αξεπέραστος Δημήτρης Χόρν!

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένας μεγεθυντικός φακός σε κολιέ από το Μουσείο Μπενάκη που μου έκαναν δώρο οι άνθρωποι από τις εκδόσεις Διόπτρα. Με ακολουθεί σε όλες τις παρουσιάσεις μου…

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Αν θες να κάνεις τον κόσμο καλύτερο θα πρέπει πρώτα να μπορείς να τον φανταστείς.

Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Όλα αλλάζουν, δεν ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν μπορούμε να μείνουμε ακίνητοι. Θα μας παρασύρει το κύμα.  

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Ανικανότητα. Έχουμε καιρό να δούμε τέχνες στην Ελλάδα που να απειλούν το κατεστημένο. 

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων;
Ασυνεννοησία, έλλειψη πνεύματος συνεργασίας, εγωισμός.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Τον Αντικαπνιστικό Νόμο. Ίσως τότε να υπάρχει ελπίδα να σεβαστούμε και τους υπόλοιπους νόμους στη χώρα.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Χελιδόνι.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Όχι σε αυτά που βλέπουμε στον ύπνο μας. Μόνο σε αυτά που κάνουμε στον ξύπνιο μας.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Μην σταματήσεις ποτέ να ονειρεύεσαι.



Η Μαρίνα Γιώτη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975. Σπούδασε Marketing και Καλές Τέχνες στο Georgetown University της Washington, DC όπου αποφοίτησε το 1997. Μέχρι το 1999 φοίτησε στο Pratt Institute στη Ν. Υόρκη σχεδιασμό οπτικής επικοινωνίας και εικονογράφηση από το οποίο αποφοίτησε με τιμητικές διακρίσεις. Από το 2003 είναι βραβευμένη δημιουργική διευθύντρια και συνέταιρος στην εταιρία συμβούλων marketing, Sonar και πρόεδρος στο αθλητικό κέντρο Sunny Sports Club. Έχει τιμηθεί με το John Peter’s Publication Award από το Art Di¬rectors Club της Ν. Υόρκης και τα Διεθνή βραβεία Pentawards για τη δουλειά της.
Το 2014 εκδόθηκε το πρώτο της βιβλίο με τίτλο «Η Στιγμούλα» και ακολούθησε «Η Στιγμούλα είναι δυνατή!» το 2015 και «Σκουφοκοκκινίτσα» ένα χρόνο αργότερα από τις εκδόσεις Διόπτρα. Έχει μια κόρη 7 ετών.


(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)