Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Οι άντρες εξηγούν όλα όσα οι γυναίκες «δεν θα καταλάβουν ποτέ»…


Νιώθετε καμιά φορά ότι δεν μπορείτε να καταλάβετε τους...
άντρες και για ποιο λόγο κάνουν μερικά από τα πράγματα που κάνουν; Μην φοβάστε, όλα τα ερωτήματά σας πρόκειται να απαντηθούν και μάλιστα από τους ίδιους τους άντρες, οι οποίοι αποκάλυψαν στο Reddit ορισμένα πράγματα που οι γυναίκες δεν καταλαβαίνουν.
Ας δούμε μερικά από αυτά, όπως τα έγραψε η βρετανική έκδοση της HuffPost.
Σχετικά με τα ανεξέλεγκτα γεννητικά όργανα
«Μερικές φορές μία στύση συμβαίνει. Δεν μπορώ να το ελέγξω.» - skipbabeless
«Δεν ελέγχουμε τις στύσεις μας και ότι έχουμε δεν σημαίνει ότι σκεφτόμαστε το σεξ. Τέλος της ιστορίας.» - BalloonSponge
«Επίσης, αν δεν έχω (στύση) δεν σημαίνει ότι δεν με ενδιαφέρει το σεξ ή ότι δεν είσαι ελκυστική. Μπορεί να είμαι νευρικός. Μπορεί να είμαι μεθυσμένος. Μπορεί να είμαι κουρασμένος. Μπορεί να με απασχολεί κάτι άλλο.» - Omadon1138
Σχετικά με το να μοιράζεται κανείς πολλές πληροφορίες
«Δεν έχω μιλήσει ποτέ με άλλους άντρες σχετικά με τον κόλπο της κοπέλας μου. Το γεγονός ότι η πρώην μου είχε συζητήσει σε βάθος για το πέος μου μαζί με τις φίλες της από την δουλειά είναι περίεργο.» - ghazi_
Σχετικά με την φαγούρα εκεί κάτω
«Όταν ξύνομαι ή επανατοποθετώ τα πράγματα εκεί κάτω, δεν το απολαμβάνω σεξουαλικά.» - GFY_EH
Σχετικά με την απόρριψη
«Δεν θα πέσουμε να πεθάνουμε επειδή είμαστε εκνευρισμένοι που μας απορρίψατε, το κάνουμε επειδή η απόρριψη πονάει και είναι και λίγο ντροπιαστική.» - tallandlanky
Σχετικά με την συζήτηση
«Ακούω, απλά δεν έχω κάτι να προσθέσω στην συζήτηση.» - thndrstrk
Σχετικά με το να είναι κανείς μόνος
«Επειδή μερικές φορές θέλω να κάνω πράγματα μόνος μου δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει να είμαι μαζί σου.» - Hakuroz
Σχετικά με το πόνο στους όρχεις
«Όταν χτυπήσεις στο κεφάλι, πονάει το κεφάλι σου. Αν σε χτυπήσουν στους όρχεις, πονάνε οι όρχεις σου, αλλά μετά ο πόνος είναι σαν να ταξιδεύει, στο στομάχι σου, το πρόσωπό σου και το κεφάλι.» - hobnobbinbobthegob
Σχετικά με την φιλία
«Μπορώ να αντέξω εβδομάδες χωρίς να δω τους φίλους μας και η φιλία μας δεν χαλάει.» - ShawshankException
Σχετικά με τα σουτιέν
Γιατί σου κάνει εντύπωση που δεν μπορώ να κουμπώσω ένα σουτιέν; Γιατί να γνωρίζω πως κουμπώνει ένα σουτιέν;» - call_colorize
Σχετικά με την τουαλέτα
«Δεν είναι ότι δεν σημαδεύουμε, αλλά καμιά φοράει πιτσιλάει.» - remarqer
Σχετικά με την ευθύτητα
«Δεν ξέρουμε τι θέλετε, εκτός αν μας το πείτε. Ρομαντικά, σεξουαλικά, συναισθηματικά, σωματικά κλπ. Κατευθύνετέ μας λίγο.» - aussiaesop
Σχετικά με τα κοπλιμέντα

«Ως άντρες αποζητούμε τα κοπλιμέντα. Τίποτα δεν μας κάνει πιο χαρούμενους από το να μας λένε ότι δείχνουμε ωραίοι, ότι μυρίζουμε ωραία κλπ. Αυτός είναι ο λόγος που οι άντρες κάνουμε πολλά κοπλιμέντα στις γυναίκες. Μερικές φορές χρησιμοποιούμε τον χρυσό κανόνα, φερόμαστε στις γυναίκες όπως θέλουμε να μας φερθούν.» - Betamaletim (  |  Κατερίνα Νανοπούλου)