Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Η Σπυριδούλα Σπυριδοπούλου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!



Η Σπυριδούλα ήρθε στην αυλή μας για να μιλήσουμε...
για το πρώτο της βιβλίο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ίαμβος, αλλά και να μας κάνει λόγο για όλα εκείνα που την κάνουν να αισθάνεται όμορφα στη ζωή της…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Αυτό που πραγματικά μου έχει λείψει είναι τα σχολικά χρόνια...

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Η αγαπημένη μου παραμένει και τώρα η Σταχτοπούτα γιατί ότι ονειρευόταν γινόταν πραγματικότητα...

Ο κάθε ήρωας των βιβλίων σας, «προδίδει» μικρά μυστικά του εαυτού σας;
Σίγουρα ναι.... γιατί γίνομαι ένα με τους ήρωες μου.. Άλλωστε οι ήρωες του βιβλίου μου είναι αληθινοί...

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Η πίστη μου και η υπομονή μου...

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Είμαι πολύ σχολαστική...

Την μοίρα, την θεωρείτε γραφιά της ζωής σας;
Πιστεύω απίστευτα στης μοίρας το γραμμένο... ναι...

Πως εκδηλώνετε την αγάπη σας;
Το εκφράζω πάντα... με πολλούς τρόπους, είναι κάτι που δεν μπορώ να κρύψω...

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Η αισιοδοξία είναι το πρώτο που με διακατέχει...

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Με πολλά πράγματα.. ιδίως με το βιβλίο και με τις ασχολίες των τριών παιδιών μου...

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ή ποια πιστεύετε ότι είναι συνοδοιπόρος στη ζωή σας;
Πολλές παλιές ελληνικές ταινίες είναι αγαπημένες μου και με ευχαριστεί να τις βλέπω πολλές φορές, όμως αυτή που ξεχωρίζω είναι η Αρχόντισσα και ο αλήτης...

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Το ασημένιο μου κομπολόι...

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Αυτή που λέω σε όλες τις γυναίκες και ιδίως στις φίλες μου… "Είσαι το καλύτερο κορίτσι..."

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Από αδιαφορία...

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δυσκολεύεται να αγκαλιάσει το βιβλίο;
Οι δύσκολοι καιροί και η αβεβαιότητα για το μέλλον του...

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Να υπάρχει περισσότερη προστασία του πολίτη... γιατί ο κόσμος έχει φτάσει σ’ ένα σημείο να κλειδώνεται σπίτι του...

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Γλάρος… για να πέταγα ψηλά πάνω απ’ την θάλασσα...

Πιστεύετε στα όνειρα;
Πάρα πολύ, τα ερμηνεύω όλα.... τα θεωρώ διαίσθηση και σημάδια το τι θα συμβεί.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να έχει σαν όπλο του στην ζωή του πρώτα την υπομονή και την τόλμη, να προχωράει πάντα μπροστά, να ξεχνάει την λέξη εμπόδιο και να θυμάται πάντα την λέξη... δύναμη!!!



Η Σπυριδούλα Σπυριδοπούλου γεννήθηκε το 1963 στη Δράμα και κατοικεί στον Περισσό μαζί με τα τρία παιδιά της. Είναι απόφοιτη Λυκείου και έχει σπουδάσει γραφικές τέχνες. Έχει εργαστεί στις εφημερίδες Έθνος, Καθημερινή, Ελεύθερος Τύπος και στο περιοδικό Γυναίκα.

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ & τον Παύλο Ανδριά)