Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

«Με υιοθέτησαν από το ίδρυμα όταν ήμουν οχτώ ετών», αποκαλύπτει ο Πέτρος Τατσόπουλος



Το πως αντέδρασε την μέρα που αντίκρισε τους θετούς του γονείς για πρώτη φορά θυμήθηκε ο Πέτρος Τατσόπουλος, στα πλαίσια της εκπομπής...

«Αυτοψία» του Αντώνη Σρόιτερ.
«Υιοθετήθηκα στα οχτώ. Άρα οι πρώτες μου αναμνήσεις έχουν να κάνουν με την ανάδοχη οικογένεια, ένα είδος εξωτερικών συνεργατών του ΠΙΚΠΑ που δεν σε υιοθετούσε, αλλά σε έπαιρναν στην δική τους οικογένεια. Αυτούς θεωρούσα ως την πρώτη μου οικογένεια. Όταν ήρθαν οι Τατσόπουλοι για να με πάρουν από αυτούς (και κατάλαβα ότι θέλουν να με πάρουν οριστικά) αντέδρασα όπως ένα παιδί που αποχωρίζεται τους γονείς του. Θυμάμαι μάλιστα ότι στην αρχή μου είπαν ότι θα πάμε ένα ταξίδι στην Αθήνα. Για μένα που ήμουν στον Κορυδαλλό, η Αθήνα μου φαινόταν τόσο μακρινή που ήταν σαν να μου λένε 'Θα πάμε στην Σουηδία'».
Αυτό δήλωσε ο συγγραφέας- βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την προσωπική του ιστορία υιοθεσίας (σ.σ. για την οποία έχει γράψει και σε βιβλίο του) ως καλεσμένος στην εκπομπή «Αυτοψία» του Αντώνη Σρόιτερ που είχε ως θέμα τα εγκαταλελειμμένα παιδιά… (iefimerida)