Η γιαγιά κάνει καψόνια στην εγγονή για τα ψιλοτάκουνα και η υπόθεση δεν αποκλείεται να λάβει
πρωτόγνωρες διαστάσεις καθώς η εγγονή έφθασε να συμβουλευτεί μέχρι και τις
αστυνομικές αρχές για να υποβάλει μήνυση...
Μάλιστα το θέμα αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον μιας
και γιαγιά και εγγονή είναι αντιστοίχως μητέρα και ανιψιά πασίγνωστου Πατρινού
επιχειρηματία. Σύμφωνα με το dete.gr, ο πατέρας του κοριτσιού έχει εδώ και
χρόνια διαφωνήσει με τις περιουσιακές και επιχειρηματικές ενέργειες του
μεγαλύτερου αδελφού του, με αποτέλεσμα να έχει (αυτός και η οικογένειά του)
«κόψει» την καλημέρα τόσο με τον αδελφό, όσο και με τη μητέρα του η οποία είχε
σπεύσει να πάρει το μέρος του δεύτερου.
Μόνο που τα σπίτια μάνας και γιου βρίσκονται το ένα κολλητά με το άλλο και πριν από δύο εβδομάδες ένας κούριερ έκανε λάθος στον αριθμό. Είχε στα χέρια του ένα δέμα που περιείχε ψηλοτάκουνες γόβες τις οποίες είχε αγοράσει μέσω ίντερνετ η εγγονή. Ο κούριερ πήγε το δέμα στην γιαγιά η οποία έχει το ίδιο όνομα και επίθετο!
Βέβαια η ηλικιωμένη αντελήφθη ποιος ήταν ο πραγματικός παραλήπτης αλλά δεν είπε τίποτα στον κούριερ. Αντιθέτως τον πλήρωσε με το ποσό των 45 ευρώ, τον ευχαρίστησε και τον αποχαιρέτησε. Οι μέρες περνούσαν και η εγγονή, που δεν είχε ιδέα για όλα αυτά, μετέβη στο πρακτορείο κούριερ για να μάθει τι είχε γίνει με την παραγγελία, που σύμφωνα με την ίδια ήταν το τελευταίο ζευγάρι και μάλιστα σε τιμή-ευκαιρία.
Τότε οι υπεύθυνοι ανακάλυψαν το λάθος. Ξεκίνησε προσπάθεια να μεταπείσουν την γιαγιά να επιστρέψει τα παπούτσια, αλλά εκείνη ήταν ανένδοτη! Μέχρι και ο υπεύθυνος του γραφείου της εταιρείας κούριερ στην Πάτρα πήγε στο σπίτι της και της έδινε πίσω τα χρήματα, αλλά εκείνη επέμενε αναφέροντας ότι η παραγγελία είχε το ονοματεπώνυμό της και ότι συνεπώς δεν έπρεπε να δώσει πίσω το δέμα.
Έτσι η εγγονή πήγε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής της αναφέροντας το περιστατικό και ζητώντας οδηγίες για το τι μπορεί να κάνει. Της απάντησαν ότι έχει το δικαίωμα να στραφεί εναντίον της γιαγιάς της ώστε να κληθεί στο αστυνομικό τμήμα για να δώσει εξηγήσεις. Βέβαια οι αστυνομικοί την παρότρυναν να τα βρει με τη γιαγιά και να μην μπλέξει σε τέτοιες περιπέτειες... (newsit)
Μόνο που τα σπίτια μάνας και γιου βρίσκονται το ένα κολλητά με το άλλο και πριν από δύο εβδομάδες ένας κούριερ έκανε λάθος στον αριθμό. Είχε στα χέρια του ένα δέμα που περιείχε ψηλοτάκουνες γόβες τις οποίες είχε αγοράσει μέσω ίντερνετ η εγγονή. Ο κούριερ πήγε το δέμα στην γιαγιά η οποία έχει το ίδιο όνομα και επίθετο!
Βέβαια η ηλικιωμένη αντελήφθη ποιος ήταν ο πραγματικός παραλήπτης αλλά δεν είπε τίποτα στον κούριερ. Αντιθέτως τον πλήρωσε με το ποσό των 45 ευρώ, τον ευχαρίστησε και τον αποχαιρέτησε. Οι μέρες περνούσαν και η εγγονή, που δεν είχε ιδέα για όλα αυτά, μετέβη στο πρακτορείο κούριερ για να μάθει τι είχε γίνει με την παραγγελία, που σύμφωνα με την ίδια ήταν το τελευταίο ζευγάρι και μάλιστα σε τιμή-ευκαιρία.
Τότε οι υπεύθυνοι ανακάλυψαν το λάθος. Ξεκίνησε προσπάθεια να μεταπείσουν την γιαγιά να επιστρέψει τα παπούτσια, αλλά εκείνη ήταν ανένδοτη! Μέχρι και ο υπεύθυνος του γραφείου της εταιρείας κούριερ στην Πάτρα πήγε στο σπίτι της και της έδινε πίσω τα χρήματα, αλλά εκείνη επέμενε αναφέροντας ότι η παραγγελία είχε το ονοματεπώνυμό της και ότι συνεπώς δεν έπρεπε να δώσει πίσω το δέμα.
Έτσι η εγγονή πήγε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής της αναφέροντας το περιστατικό και ζητώντας οδηγίες για το τι μπορεί να κάνει. Της απάντησαν ότι έχει το δικαίωμα να στραφεί εναντίον της γιαγιάς της ώστε να κληθεί στο αστυνομικό τμήμα για να δώσει εξηγήσεις. Βέβαια οι αστυνομικοί την παρότρυναν να τα βρει με τη γιαγιά και να μην μπλέξει σε τέτοιες περιπέτειες... (newsit)