Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Η δίαιτα του παξιμαδιού…

Χάιδω: Μωρή, αγνώριστη έγινες! Πως τα έχασες τόσα κιλά;
Κρυσταλλία: Με δίαιτα αγάπη μου.
 Χάιδω: Τι έτρωγες δηλαδή. Μόνο κολοκύθια νερόβραστα και σφερδούκλια τουρσί;
Κρυσταλλία: Παξιμάδια ανά τακτά χρονικά διαστήματα…
Χάιδω: Τι παξιμάδι καλέ. Σικάλεως;
Κρυσταλλία: Όχι ζωγραφιά μου. Το σκατό μου έχω κάνει παξιμάδι και το τρώω.
Χάιδω: Α να χαθείς μωρή σιχαμερή. Αλλά ξέρω. Είχες δεν είχες, με το Γιωργάκη τα έβαλες πάλι.
Κρυσταλλία: Σε παρακαλώ πολύ. Το νέο Ξανθόπουλο της πολιτικής θέλεις να πεις. Που θυσιάστηκε για τη φουκαριάρα τη χώρα του.
Αγλαΐτσα: Καλέ εδώ θυσιάστηκε κοτζάμ Τρύφων Σαμαράς. Για το Γιωργάκη κλαίτε;
Αμαλία: Να κάνουμε το σταυρό μας λέω εγώ, που ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που σκύβουν πάνω από τα προβλήματα του κόσμου και τους δίνουν ένα πιάτο φαί!
Αγλαΐτσα: Έλα καλέ, το έμαθα και εγώ αυτό και ας μην είμαι του καλλιτεχνικού. Για τη Μενεγάκη δε λες;
Αμαλία: Ναι. Για λίγο το έχεις φιλενάδα; τη ρώτησε ρουφώντας μια γουλιά καφέ.
Αγλαΐτσα: Όχι καλέ. Της το βγάζω το καπέλο και μακάρι να κάνουν και οι άλλοι το ίδιο.
Κρυσταλλία: Μα γιατί το λες. Και ο Πάγκαλος σκέφτηκε τους φτωχούς και γι’ αυτό δεν πήγε στο Δίστομο. Για να μην τους στερήσει τ’ αυγά, τις ντομάτες και τα γιαούρτια που θα του πετούσαν.
Αγλαΐτσα: Το άλλο το μάθατε; Έχει αρχίσει να τρέμει η Τρέμη με τα νούμερα που κάνει ο Χατζηνικόλ στις ειδήσεις και κάτσε να δεις που μέχρι του χρόνου, θα έχει παγώσει.
Κρυσταλλία: Μα ναι χρυσή μου. Του χρόνου θα έχουμε νέα τηλεοπτικά μοντέλα, με πολυθεματικές ειδήσεις, χωρίς σκιάχτρα που γκαρίζουν, με νέα σίριαλ τύπου «Νησιού» και απειροελάχιστα τηλεοπτικά είδωλα – πρότυπα.
 Χάιδω: Σιγά μωρή μην έχουμε και τη Λουκά να κάνει πρωινάδικο με τον Κανελλάκη!


Το “magazine” της Κατίνας