Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

"Παραμυθιάζομαι"... το νέο τραγούδι του Παντελίδη (video)



Μετά την σαρωτική επιτυχία των τραγουδιών "Δεν ταιριάζετε σου λέω" και "Συνοδεύομαι" έρχεται...

με νέο τραγούδι ! 
Το οποίο έχει τίτλο "Παραμυθιάζομαι" και είναι σε στίχους και μουσική του ίδιου.
Μία πολύ ωραία μπαλάντα που σίγουρα θα αγαπήσετε !
Ο νεαρός τραγουδιστής συνεχίζει να ταράζει τα νερά της ελληνικής μουσικής σκηνής και αυτή την φορά μας τραγουδάει "Παραμυθιάζομαι, ξέρω πολύ καλά τι θα συμβεί..."!
Παράλληλα ετοιμάζεται για τις εμφανίσεις του στο πλευρό του Βασίλη Καρρά και της Πάολας.
Από που ν΄ αρχισω 
νιώθω πιο ευάλωτη από πότε 
δε θα σου δακρυσω 
κι ουτε ειμαι η ιδια οπως καποτε ..

Να ζησω ετσι πως 
ο θανατος αργος 
κ μπαινοβγαινεις σαν τν κλεφτη στο κορμι μου..
πως, και ερωτας και εχθρος 
θυμαμαι ειπες πως 
δν εχεις νιωσει μ καμια οπως μαζι μου..

Παραμυθιαζομαι,
ξερω πολυ καλα τι θα συμβει 
κ ουτε που νοιαζομαι 
θελω μαζι να μας βρει το πρωι..
Παραμυθιαζομαι 
μιας νυχτας ονειρα εγω και εσυ..

Απο που να αρχισω 
μεθυσε το σωμα μου οσο ποτε 
δεν θα σου δακρυσω 
χανομαι στα χερια σου αντρα δειλε..

Καλή Σας Ακόαση !