Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

Κουβέντα στα σχολεία για γκέι και τρανσέξουαλ… η νέα εκπαιδευτική φιλοσοφία του ΣΥΡΖΑ!!!


Εγκύκλιο για μαθησιακές δραστηριότητες στις οποίες...
περιλαμβάνονται «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση» καθώς και συζήτηση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία, απέστειλε στα γυμνάσια το υπουργείο Παιδείας.
Την έντονη αντίδραση και προβληματισμό των Μητροπολιτών Πειραιώς και Φλωρίνης, προκάλεσε η θεματική εβδομάδα που θα εφαρμοστεί στους μαθητές του Γυμνασίου, ηλικίας 13-15 ετών σχετικά με τις «Έμφυλες Ταυτότητες».
Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, με εγκύκλιο που απέστειλε προς όλους τους καθηγητές των Γυμνασίων, ζητά να διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες για τα εξής θέματα:
1. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
2. Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
3. Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
3. Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών
4. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
5. Φύλο
6. Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
7. Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
8. Έμφυλη βία,
9. Ενδοοικογενειακή βία
10. Βία κατά των γυναικών
11. Ομοφοβία και
12. Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο
Δεύτερη ενημερωτική δράση
Διατροφικές συνήθειες και επιλογές:
-Τρέφομαι ή διατρέφομαι
– Καταναλωτισμός και διαφήμιση
-Το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής
-Οικονομική κρίση και διατροφή
-Διατροφή και υγεία
-Διατροφο – εξαρτώμενες παθήσεις
-Διαταραχές διατροφής και εφηβεία
Τρίτη ενημερωτική δράση
«Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων»
-Το σχολείο ως κοινότητα Κοινωνικά πρότυπα και εξαρτήσεις
-Εθισμός και εφηβική ηλικία
-Προστατευτικοί παράγοντες ενάντια στον εθισμό
-Οι συνέπειες του εθισμού
-Ο ρόλος της οικογένειας
-Το σχολείο ως κοινότητα
-Δομές ενημέρωσης υποστήριξης και συμβουλευτικής
Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις υλοποιούνται στο σύνολό τους στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».

Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.ά. (protothema.gr)