Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Ο Σπύρος Ρολάκης απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!



Κρατώντας στο χέρι του το μικρό του κομπολογάκι και...
παίζοντας μ’ αυτό, ο Σπύρος κάθισε μαζί μας για να μιλήσουμε για όλα εκείνα που αγαπάει, για όσα η ζωή τον δίδαξε, αλλά και δίνοντας τη δική του εξήγηση για τα όνειρα…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Το παιχνίδι στην αλάνα, η γαλήνη στην ψυχή μας και τα παραμύθια του παππού και της γιαγιάς .

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ο Tzim Antams από τον μικρό καουμπόι και ο Ntonald.

Ο κάθε ήρωας των βιβλίων σας, «προδίδει» μικρά μυστικά του εαυτού σας;
Όχι απαραίτητα. Θεωρώ ότι οι ήρωες των βιβλίων δίνουν παροτρύνσεις για να κάνεις κάτι καλό η να αποφύγεις κάτι κακό.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Την ψυχραιμία και αντοχή μου μπροστά στον φόβο.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Εμπιστεύομαι εύκολα τους ανθρώπους.

Την μοίρα, την θεωρείτε γραφιά της ζωής σας;
Όχι, πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος προδιαγράφει μόνος του την μοίρα του.

Πως εκδηλώνετε την αγάπη σας;
Με ενθουσιασμό, χαρά, θετικά λόγια και πράξεις συναισθηματικού περιεχομένου και όχι απαραίτητα λαμβάνοντας υπόψιν την λογική.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Είναι η πρώτη και η τελευταία λέξη στο λεξιλόγιο μου.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Είμαι ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας, συνδικαλιστής στον χώρο μου, μου  αρέσουν τα σπορ, η γη και το χώμα για αυτό κάνω γεωργικές δουλειές και γράφω μια ποιητική συλλογή και ένα μυθιστόρημα.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ή ποια πιστεύετε ότι είναι συνοδοιπόρος στη ζωή σας;
Πολλές ταινίες παλαιότερων εποχών ήταν καλές. Δεν έχω κάποια συνοδοιπόρο γιατί πιστεύω ότι η διαδρομή και η πορεία του ανθρώπου στην ζωή του είναι η ίδια μια ταινία μονοδιάστατη και μονοπρόσωπη και σε αυτήν συνοδοιπόρος είναι μόνο ο εαυτός σου.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Το μικρό μου κομπολογάκι.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Όλα θα πάνε καλά.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Και τα δυο. Εξαρτάται βέβαια από την χώρα και την κοινωνία γιατί δεν είναι παντού το ίδιο. Πάντως όπου αναπτύχθηκαν οι τέχνες υπήρξε πρόοδος και ανάπτυξη σε μια χώρα.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δυσκολεύεται να αγκαλιάσει το βιβλίο;
Σήμερα ο Έλληνας κοιτάζει την επιβίωση του, δεν έχει ήρεμη ζωή,  έτσι οι ώρες χαλάρωσης και οι μέρες διακοπών είναι λιγότερες. Όλα αυτά δημιουργούν παθητικές σκέψεις και είναι  λίγες ενεργητικές  αναζητήσεις για κάτι παραπάνω Επιπλέον το internet δεν βοηθά.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Όποιος πολιτικός λέει αποδεδειγμένα ψέματα να χάνει το δικαίωμα να εκλέγεται.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Ένα άσπρο υγιές αδάμαστο άλογο σε μια αρχέγονη περιοχή.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Ναι πιστεύω. Στο βιβλίο μου γράφω και την δική μου εξήγηση για τα όνειρα.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να αγαπά και να εκτιμά ότι έχει  έστω και αν είναι  ελάχιστα  και με υπομονή και επιμονή να προσπαθήσει να αποκτήσει αυτά που ονειρεύεται δίχως να βιάζεται και να λέει πολλά λόγια γιατί,  ο λόγος είναι άργυρος και η σιωπή χρυσός.



Ονομάζομαι Σπύρος Ρολάκης και διαμένω στο Ηράκλειο Κρήτης περιοχή Γουβών Έχω δυο παιδιά τον Κων/τινο και την Στέλλα και είμαι ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας. Είμαι και έχω διατελέσει πολλά χρόνια συνδικαλιστής στον χώρο μου και μάλιστα  πολλά χρόνια πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ελεγκτών.
Έχω γράψει  μια ποιητική συλλογή με τίτλο ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΕΙΣ (εκδόσεις Κέδρος) και ένα συνδικαλιστικό βιβλίο με τίτλο ( ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)