Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Η Ελένη Πολυματίδου απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!



Έχοντας πολλά «ραβασάκια» για την αγάπη της...
προς τις τέχνες, τα γράμματα, αλλά και για τόσα άλλα που έχει φυλαγμένα στην καρδία της, η Ελένη ήρθε και μίλησε μαζί μας, γι όσα θα ήθελε να μοιραστεί και μαζί σας…

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Δεν νιώθω ή δεν θυμάμαι να μου λείπει κάτι από εκείνα τα χρόνια.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν;
Ήταν ηρωίδα, η Σταχτοπούτα.

Ο κάθε ήρωας των βιβλίων σας, «προδίδει» μικρά μυστικά του εαυτού σας;
Πίσω από την ηρωίδα μου στο βιβλίο "Θα μου χάριζες τα μαλλιά σου;" βρίσκομαι ξεκάθαρα εγώ.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας;
Τη συναισθηματική γενναιοδωρία.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα;
Το ότι είμαι αγχώδης.

Την μοίρα, την θεωρείτε γραφιά της ζωής σας;
Όχι.

Πως εκδηλώνετε την αγάπη σας;
Με κάθε δυνατό τρόπο. Με λόγια, με μηνύματα, με φιλιά, με αγκαλιές, με δώρα και κυρίως γράφοντας κάρτες και ραβασάκια και πάει λέγοντας.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Φυσικά και υπάρχει!

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Έχω ολοκληρώσει το πρώτο έτος στο μεταπτυχιακό που κάνω στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο στη δημιουργική γραφή για την λογοτεχνία και την εκπαίδευση. Παράλληλα κάνω και μαθήματα ζωγραφικής και πολύ το χαίρομαι.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία ή ποια πιστεύετε ότι είναι συνοδοιπόρος στη ζωή σας;
"Ο Πιανίστας" του Πολάνσκι.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένα δαχτυλίδι που φοράω πάντα στο μικρό μου δάχτυλο.

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Αμολάει χαρταετό.

Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει;
Και για τους δύο λόγους, πιστεύω.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δυσκολεύεται να αγκαλιάσει το βιβλίο;
Το βιβλίο θέλει να του αφιερώσεις χρόνο και θέλει υπομονή και ζούμε στην εποχή της ταχείας κατανάλωσης. Αν δυσκολεύεται, ωστόσο, να το αγκαλιάσει, μάλλον, δεν έχει βρει ακόμα το σωστό για αυτόν για να κάνει την αρχή. Αν την κάνεις, μετά είναι ένα ταξίδι χωρίς σταματημό.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Δεν τα πάω καλά με τους νόμους. Είμαι φύση αντιδραστική.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Δεν θα την θεωρούσα κακιά. Μακάρι να με μεταμόρφωνε και να μ' έκανε πουλί.

Πιστεύετε στα όνειρα;
Ναι. Μας ξεδιπλώνουν πτυχές που το συνειδητό κομμάτι δεν κάνει. Επίσης, μόνο στα όνειρα έχουμε την δυνατότητα να βλέπουμε ανθρώπους που δεν είναι πια δίπλα μας.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να κάνει στη ζωή του ό,τι θα το κάνει πραγματικά χαρούμενο και ευτυχισμένο.


Γεννήθηκα στην Αθήνα, όπου κατοικώ και εργάζομαι ως καθηγήτρια αγγλικών. Σπούδασα Αγγλική γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και από το 2007 δουλεύω σε Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών ενώ παράλληλα παραδίδω και ιδιαίτερα μαθήματα.
Από παιδί ήξερα ότι κάποια στιγμή στη ζωή μου θα ασχοληθώ και με κάτι καλλιτεχνικό.
Εδώ και 10 χρόνια περίπου, φτιάχνω χειροποίητες ευχετήριες κάρτες (Eleni's Handmade Greeting Cards) τις οποίες έχω ξεκινήσει να πουλάω τα 3 τελευταία. Μπορείτε να τις βρείτε στο site μου
και στη σελίδα μου στο facebook
Παράλληλα με την διδασκαλία και την χειροτεχνία απ' τις οποίες βιοπορίζομαι, αρθρογραφώ απ' το 2014 στο free press «Εξώστης» στη Θεσσαλονίκη (http://www.exostispress.gr)  και στην διαδικτυακή κοινότητα enfo.gr στην Αθήνα (http://enfo.gr).
Εκτός απ' το διάβασμα, τα βιβλία, την συγγραφή και ό,τι σχετίζεται με τα γράμματα και τις τέχνες, αγαπώ πολύ τις βόλτες στα βιβλιοπωλεία, τα γλυκά, τα αερόστατα και το πουά.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου: epolymatidou@yahoo.gr

 (Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)