Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Νέα καμπάνια για την Αθήνα: I’m an Aθenian Too…


Η Η Νέα καμπάνια Προώθησης Της Αθήνας Κατηγορία Video Γκολ Κανάλι τουριστικού προορισμού παρουσιάστηκε ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Τύπου Της ...  

Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α), της Marketing Ελλάδα και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Το σλόγκαν της καμπάνιας «Είμαι ένας Aθenian πάρα πολύ» έρχεται να συνεχίσει την προηγούμενη επιτυχία που σημείωσε η καμπάνια του ΔΑΑ σε 18 διεθνή αεροδρόμια με το «Perhaψ είστε Aθenian πάρα πολύ» παίζοντας με τα ελληνικά γράμματα που αντικαθιστούν διφθόγγους της αγγλικής, προκαλώντας έτσι μια δεύτερη μάτια.
Η ανάκαμψη της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά αποτυπώνεται στους αριθμούς των αφίξεων στο ΔΑΑ Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΞΕΑ-Α για τις πληρότητες των ξενοδοχείων, μέχρι στιγμής καταγράφεται αύξηση 22,3% σε σχέση με πέρυσι, νούμερο που ο πρόεδρος της ΕΞΑΑ-Α Αλέξανδρος Βασιλικός δήλωσε πως μεταφράζεται σε 142,8 εκατ. ευρώ για την πραγματική οικονομία της Αθήνας. Επίσης, σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του ΔΑΑ Γ. Παράσχη οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν 29% κατά το α εξάμηνο του 2014 ... (popaganda)