Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Η Βασιλική Λεβεντάκη απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Αν και τον τελευταίο καιρό διαβαίνει τα μονοπάτια του καπνού που οδηγούν στην επιτυχία, στάθηκε για λίγο στην αυλή μας για να ξαποστάσει και να μας μιλήσει για την ανάγκη...

της έκφρασης και της δημιουργίας που δίνει ζωή σε όσους την ανακαλύπτουν…   

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Από τα παιδικά μου χρόνια δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι... Τα ίδια τα παιδικά μου χρόνια τα νοσταλγώ όμως συχνά.

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν; Ο Νιλς Χόλγκερσον

Τι είναι για εσάς οι φίλοι; Η ευλογία της ζωής

Τι θέση νομίζετε ότι έχετε σήμερα μέσα στην κοινωνία; Αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου που μπορεί να δρα και να εκφράζεται ελεύθερα.

Ο «γείτονάς» σας, πιστεύεται ότι σας λέει αλήθειες ή σας ειρωνεύεται; Αλήθειες λέει ο άνθρωπος με κάποιες δόσεις ειρωνείας.

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Δεν θα μπορούσα να κάνω και διαφορετικά αν ήθελα να προχωρήσω μπροστά.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας; Τη λογική και τον αυθορμητισμό μου

Τι είναι για εσάς η δυστυχία; Η θλίψη του πόνου, ψυχικού ή σωματικού, που καθρεφτίζεται στα μάτια των παιδιών

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Η λογική και ο αυθορμητισμός μου

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Θα της έδινα να διαβάσει το βιβλίο μου Στα Μονοπάτια του Καπνού

Τι είναι για εσάς η ευτυχία; Το χαμόγελο της κόρης μου

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Εκδηλωτική ως χαρακτήρας, αφήνω τον αυθορμητισμό να πάρει πάντα πρωτοβουλία στον τρόπο έκφρασης.

Έχετε κλάψει ποτέ στη ζωή σας;
Αμέτρητες φορές και συνεχίζω...

Έχετε προδώσει ποτέ την εμπιστοσύνη του άλλου;
Ποτέ

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι;
Πολλές φορές αλλά και πάλι μετανιώνω που μετάνιωσα...

Τι είναι για εσάς η απιστία; Φόρος τιμής, τρόπος ζωής ή μια άτυχη στιγμή;
Εξαρτάται πάντα από τη σχέση

Τι είναι αυτό που σας δίνει ενέργεια;
Η αγάπη, η συντροφικότητα, η μητρότητα, η ανάγκη για έκφραση και δημιουργία, ο ασυμβίβαστος χαρακτήρας μου

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας;
Με κεφαλαία γράμματα, υπογραμμισμένο, τίτλος, πρώτη και τελευταία λέξη σε κάθε κεφάλαιο της ζωής μου.

Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα;
Πολλά και διαφορετικά γιατί ποτέ δεν είναι ίδια, παρόλο που έχει πολλά κοινά σημεία.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό;
Προσπαθώ να λύσω τους γρίφους που μου υπαγορεύει η φαντασία μου

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας;
Μα... την ίδια μου την ψυχή φυσικά...

Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει;
Όχι ένα... πολλά.. Αμέτρητα…

Σε ποια ταινία θα θέλατε να ήσασταν πρωταγωνιστής;
Στην ταινία της ζωής μου

Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Αντικείμενο/γούρι δεν έχω.. Για καλή τύχη φροντίζω να έχω συντροφιά την καλή μου διάθεση

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
‘’Εδώ πεθαίνουν άνθρωποι’’ – για να μαθαίνουμε να αξιολογούμε τη σημαντικότητα των γεγονότων.

Πως φαντάζεστε τον κόσμο από ψηλά;
Απέραντο... Γεμάτο προκλήσεις...

Ποιο υπουργείο θα θέλατε να αναλάβετε και για ποιο λόγο;
Το υπουργείο Παιδείας, μιας και τα παιδιά είναι η πυξίδα μας, το μέλλον, η κληρονομιά μας.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή;
Οι βασικές αρχές και νόμοι της δημοκρατίας δεν υπολείπονται μεταρρυθμιστικών εφαρμογών. Υποθέτω λοιπόν, πως εξαιτίας του βανδαλισμού που έχουν υποστεί, το πιθανότερο είναι να ακύρωνα κάποιους παρά να έθετα καινούργιους.

Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν;
Δεν θα ήθελα να δω κανέναν από τους πολιτικούς μας σε καρτούν, μιας και τα καρτούν στη δική μου συνείδηση καταγράφηκαν με τα ροδαλά χρώματα της παιδικής αθωότητας και αγνότητας.

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους;
Τη λήθη.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε;
Αν ήταν να μεταμορφωθώ, και μάλιστα από μια κακιά μάγισσα, ας γινόμουν κάτι εντυπωσιακό... δεινόσαυρος για παράδειγμα...

Πιστεύετε στα όνειρα;
Φυσικά

Τι κάνετε πριν πέσετε το βράδυ για ύπνο; Την προσευχή μου

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Δεν πιστεύω στις συμβουλές, πιστεύω μόνο στα παραδείγματα μέσα από τη στάση ζωής μας


Η Βασιλική Λεβεντάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά, όπου ζει μέχρι σήμερα. Σπούδασε Ιστορία της Τέχνης και Ψυχολογία στην Αθήνα. Εργάζεται σε ναυτιλιακή εταιρεία.
Είναι παντρεμένη και μητέρα μιας κόρης.
Γράφει μυθιστορήματα αλλά και βιβλία για παιδιά. Είναι μέλος της Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας (ΕΛΣΑΛ).
Από τις εκδόσεις Λιβάνη κυκλοφορεί επίσης το βιβλίο της «Η Μοναξιά δεν Έρχεται Μόνη - Οι Δαιμονισμένες». 

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ & τον Παύλο Ανδριά)