Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Ατάκες από τον ελληνικό κινηματογράφο…


Χαρακτηριστικοί διάλογοι από αγαπημένες ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, με ατάκες που μας έχουν κάνει να γελάσουμε δεκάδες φορές και θα το κάνουν και στο μέλλον...




Τα κίτρινα γάντια (1960)
ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ: “Ρε συ… ο Παλαιών Πατρών Γερμανός είναι αυτός;”
ΓΚΙΩΝΑΚΗΣ: “Τσου… Έλληνας είναι!”


Αχ! Αυτή η γυναίκα μου (1967)
ΝΟΤΑΡΑ (προς διευθυντή): “Έιιι… Εδώ τα’χω…  “
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ (διευθυντής): “Τα καθολικά;”
ΝΟΤΑΡΑ: “Και τα καθολικά και τα ορθόδοξα! Και άλλη φορά μη με φορτώνεις εμένα, γιατί εγώ κάθε καλοκαίρι πάω στην Αιδηψό για τη μέση μου… έχω λουμπάγκα!!!”



Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη (1968)
ΚΟΝΤΟΥ (προς ξάδερφο): “Τουλάχιστον για πες μου, βρήκες καμιά δουλειά;”
ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ (ξάδερφος): “Aτυχίες ξαδέρφη, ατυχίες… οι δουλειές περιορισμένες. Δηλαδή, άνοιξα ένα μαγαζί αλλά με κλείσανε φυλακή.”
ΚΟΝΤΟΥ: “Για χρέη;”
ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ: “Όχι… τ’άνοιξα νύχτα με λοστό!”


Υπάρχει και φιλότιμο (1965)
ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ: “΄Οχι, αλλά λέω τι χρειάζεται ο απολογισμός;”
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ (Μαυρογιαλούρος): “Χρειάζεται, πως δε χρειάζεται…χωριάτες είναι ρε, χοντροκέφαλοι…”
ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ: “Α! ναι, ναι…”
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ: “… πρέπει να τους θυμίζω κάθε τόσο τι κάνω για τη περιφέρειά μου… γιατί ξεχνάνε! Και υπάρχει κίνδυνος Κωστάκη μου, να ξανάρθουν εκλογές και η περιφέρεια σου να σε γράψει στη περιφέρειά της!”


Η κυρά μας η μαμή (1958)
ΠΛΑΤΗΣ: “Κυρά μαμή μου, σώσε με!”
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ: “Τι τρέχει πάλι;”
ΠΛΑΤHΣ: “To δόντι μου “ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ: “Σε πονάει;”
ΠΛΑΤΗΣ: “Moυ αλλάζει τα φώτα”
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ:  “Σου αλλάζει τα φώτα;”
ΠΛΑΤΗΣ: “Aμέ!”
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ: “Ε, τότε εσύ δε θες φάρμακο, θες ηλεκτρολόγο”
ΠΛΑΤΗΣ: “Tώρα κυρά μαμή ασ’την πλάκα… πονάω!”
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ: “Δε μου λες, ποιο δόντι σε πονάει;”
ΠΛΑΤΗΣ: “Ο απάνω τραπεζίτης”
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ: “Ο δεξιός ή ο αριστερός;”
ΠΛΑΤΗΣ: “Ο δεξιός”

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ: “Ε, βέβαια… τραπεζίτης και αριστερός δεν πάει!” (4news)