Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Γνωστή ηθοποιός καταφεύγει στο «Σπίτι του ηθοποιού» !!!


Oι πολλές δυσκολίες που συνάντησε τα τελευταία χρόνια και η αδυναμία που έχει να συντηρήσει πλέον τον εαυτό της, οδηγούν πολύ γνωστή ηθοποιό να βρει στέγη στο «Σπίτι του ηθοποιού». Ο λόγος για την…


Καίτη Φίνου η οποία αδυνατώντας να βρει πλέον πόρους για να ζήσει, καταφεύγει στο σπίτι του ηθοποιού!
 Η γνωστή ηθοποιός δημοσιοποίησε η ίδια το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει και την ανάγκη της να φιλοξενηθεί πλέον από την ερχόμενη εβδομάδα «Σπίτι του ηθοποιού», με μήνυμα που ανάρτησε στο διαδίκτυο:
 «Δύσκολες αποφάσεις... Προσπάθησα να το αποφύγω... Δεν μπορώ να με ζήσω... Θα το παλέψω..."Δύσκολες μέρες, δύσκολες στιγμές, δύσκολες αποφάσεις... Για να προλάβω τα κουτσομπολίστικα φύλλα, από την άλλη εβδομάδα θα φιλοξενηθώ στο "Σπίτι του ηθοποιού".
Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα να το αποφύγω όσο ήταν δυνατόν,μόνο και μόνο για ψυχολογικούς λόγους.(Ότι δεν έχω την δυνατότητα να με ζήσω).


Φυσικά και μίλησα με την Άννα Φόνσου η οποία θα κάνει το καλύτερο και για μένα όπως σε τόσους συναδέλφους μου.
Ευχαριστώ τον "φύλακα άγγελό" μου που επί 2 χρόνια ήταν στο πλάϊ μου σε όλες τις δύσκολες στιγμές μου.(Αυτός ξέρει).
Φυσικά και θα τα λέμε κι από κει...φυσικά και θα το παλέψω να "επανέλθω" δριμύτερη, όχι μέσα απ' την δουλειά μου (την έχω ξεχάσει), αλλά από άλλη πιο προσοδοφόρα δουλειά που ασχολούμαι από τώρα....
Είναι θέμα χρόνου αρκεί να έχω την υγειά μου....

Ευχαριστώ Πάνο, Άννα, Δημήτρη, Γιάννα, Μαρία......» (vipnews)