Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Κουβέντα στην «αυλή», με τον σκηνοθέτη Κωνσταντίνο Τσακανάκη



Έχοντας πίστη, αγάπη και πάθος γι’ αυτό που κάνει...
ο Κωνσταντίνος έχει καταφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα να είναι ένας «δημιουργός» όμορφων καταστάσεων, με γνώμονα πρώτα την ανθρωπιά και μετά όλα τ’ άλλα…

Ποια γεύση, σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια;
Η γεύση της ξεγνοιασιάς και της ανεμελιάς που μας δίνει η πρώτη νιότη. Η αίσθηση ότι μπορείς να ονειρευτείς και να πειραματίζεσαι ψάχνοντας εμπειρίες, ερεθίσματα, εικόνες, νότες ,οσμές και συναισθήματα χωρίς να σκέφτεσαι το αύριο. Αυτή η αίσθηση για εμένα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την εικόνα της οικογένειάς μου ,άνθρωποι αγαπημένοι γύρω από ένα μεγάλο τραπέζι με πολλά φαγητά και πολλά αστεία και πειράγματα μεταξύ μας, άνθρωποι που κάποιοι απ’ αυτούς δυστυχώς έχω χάσει τώρα πια.

Ο «θεατρίνος» στην οικογένεια, ποιος ήταν; Ποιος σε μύησε σε αυτό το χώρο;
Μπορεί να ακουστεί περίεργο, αλλά δεν υπήρχε κάποιο μέλος στην οικογένειά μου που να με ‘’μύησε’’ σε αυτόν τον χώρο…Υπήρχαν & υπάρχουν όμως άνθρωποι γύρω μου που έχουν έφεση στις καλλιτεχνικές δεξιότητες: Η αδερφή μου ανέκαθεν ζωγράφιζε με ταλέντο κι απεικόνιζε τα πάντα με ακρίβεια, η γιαγιά μου λάτρευε να παρακολουθεί θέατρο & εκδηλώσεις με χορό ,ενώ η μικρή μου ξαδέρφη ανέκαθεν είχε καλλιτεχνικές ανησυχίες: Ζωγραφίζει, παίζει μουσική, τραγουδάει & έχει σπουδάσει θέατρο κι αυτή. Πιστεύω λοιπόν ότι η καλλιτεχνική μου υπόσταση έχει επιρροές από όλα αυτά που σας ανέφερα.

Τι σας έκανε να επιλέξετε και να ανεβάσετε αυτή την παράσταση;
Νομίζω ότι όλα είναι τελικά και θέμα συγκυριών. Είμαι πάντα δεκτικός σε έργα που έχουν να κάνουν με κάτι ανθρώπινο και ρεαλιστικό, ως επί το πλείστον έργα που έχουν γεννηθεί από πραγματικά περιστατικά κι αναφέρονται στην ανθρώπινη ψυχολογία με τα πάθη και τις δοκιμασίες της. Ένα έργο λοιπόν, όπως ο μονόλογος ‘’Μου Λείπεις’’ της Φαίης Κοσμά διαποτισμένο από συναισθήματα & φωνές γεμάτες αγάπη για το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου, που είναι ένα παιδί, σε συνδυασμό με μία ταλαντούχα ηθοποιό, όπως είναι η Σταματίνα Αγγελοπούλου, νομίζω ότι είναι ένας πολύ καλός ‘’πόλος έλξης’’ για κάθε δημιουργό.

Παρατηρούμε πως στα έργα σας συμμετέχουν επί το πλείστων νέα παιδία, που κατά ένα περίεργο τρόπο, στη συνέχεια γράφουν τη δική τους ιστορία και μας εντυπωσιάζουν με την εξέλιξή τους. Υπάρχει κάτι «μαγικό» σ’ αυτή σας την επιλογή - επιτυχία;
Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι κι εγώ είμαι νέος στο χώρο, οπότε δε νομίζω ότι μπορώ να επηρεάσω σημαντικά την πορεία κάποιων συναδέλφων μου… Προσπαθώ όμως σίγουρα να φέρομαι στους συνεργάτες μου, όπως θα ήθελα να μου συμπεριφέρονται κι οι άλλοι: Δίνω μεγαλύτερη σημασία στον άνθρωπο και μετά στον επαγγελματία. Αν κοιτάξουμε γύρω μας υπάρχουν εκατοντάδες πολυτάλαντοι καλλιτέχνες που δουλεύουν & άλλοι τόσοι που δε δουλεύουν. Προσωπική μου έγνοια είναι να δίνω βήμα σε αυτούς που διαθέτουν ταλέντο & μπορούν να εκπαιδευθούν και να εξελιχθούν επάνω στη σκηνή, αρκεί να διαθέτουν ήθος και παιδεία (γιατί αυτά δυστυχώς δε διδάσκονται). Πάνω σε αυτήν τη βάση λοιπόν, προσπαθώ να δουλεύω με αγάπη και γενναιοδωρία απέναντι στους συνεργάτες μου για να μπορούμε όλοι να γινόμαστε καλύτεροι επάνω στην τέχνη μας .

Τι πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Ξεκάθαρα συντονισμό και απόλυτο συγχρονισμό πολλών παραμέτρων: Ταλαντούχους δημιουργούς κι ερμηνευτές, ο καθένας από το πόστο του. Επίσης η πίστη στο στόχο κι η μεγάλη αγάπη και το πάθος για το αποτέλεσμα από όλους τους συντελεστές ανεξαιρέτως θα τους οδηγήσει όλους σε υψηλά επίπεδα δημιουργικότητας κι ίσως κι επιτυχίας .

Πως φαντάζεστε το μέλλον της δουλειάς σας μέσα από την κρίση που βιώνουμε;
Χρειάζεται συνεχής αγώνας και ποτέ να μη χάνουμε την πίστη στο στόχο μας. Προσωπικά επειδή με εμπνέει το αθλητικό ιδεώδες, μόνο μέσα από τον αγώνα και τη σκληρή δουλειά πιστεύω ότι μπορώ να βρίσκομαι, να κατακτώ το στόχο μου και να εκφράζομαι σε αυτόν το χώρο . Έτσι πιστεύω ότι θα συνεχίσω και το όραμα του ‘’εργάτη του θεάτρου’’ δε θα το εγκαταλείψω, όσες δυσκολίες κι αν παρουσιαστούν .

Η τηλεόραση βοηθάει στην προβολή του ηθοποιού ή τον φθείρει άμεσα;
Πιστεύω ότι τα πάντα είναι θέμα σωστής διαχείρισης κι αξιοποίησης της εικόνας μας . Αναμφισβήτητα η τηλεόραση με τη μεγεθυντική της δύναμη βάζει κάθε καλλιτέχνη εύκολα στα σπίτια των τηλεθεατών κι αυτό είναι μαγικό αλλά χρειάζεται κι ένα μέτρο στη σωστή διαχείριση της τηλεοπτικής εικόνας, δηλαδή διάκριση στις τηλεοπτικές εμφανίσεις ενός καλλιτέχνη και σίγουρα ο ηθοποιός οφείλει να χρησιμοποιεί την τηλεόραση για την προβολή του ιδίου και της δουλειάς του κι όχι η τηλεόραση να ‘’ξεζουμίζει’’ τον κάθε ηθοποιό .

Έχοντας κάνει έντονη την παρουσία σας τα τελευταία χρόνια και ταξιδεύοντας συχνά στο εξωτερικό, την Ελλάδα με ποια ταινία θα την ταυτίζατε;
Θα μιλήσω για μία ταινία ελληνική που καθόρισε το σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο κι ενέπνευσε πολιτικά, καλλιτεχνικά και κοινωνικά μία ολόκληρη εποχή: Είναι η ‘’Συνοικία το όνειρο’’ (1961) σε σενάριο Τάσου Λειβαδίτη & Κώστα Κοτζιά και σκηνοθεσία Αλέκου Αλεξανδράκη. Η συνοικία αυτή αναπαριστά την Ελλάδα εκείνης της εποχής, η οποία όπως τότε έτσι και σήμερα αγωνιζόταν να βρει τα πατήματά της, εξωθώντας τους αδύναμους σε μεγαλύτερα περιθώρια, κατακρίνοντας μια πολιτική γενιά που, όπως και τότε, έτσι και τώρα αδυνατεί να εφαρμόσει νόμους δικαίου. Ο Έλληνας όμως ποτέ δε σταμάτησε και ούτε πρόκειται να σταματήσει να ονειρεύεται και να αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο στη ζωή του.

Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας δεν έχει στις πρώτες επιλογές εξόδου του το θέατρο;
Αφενός αυτή η τάση έχει ως αιτία τις υψηλές τιμές εισιτηρίων που ακόμη και τώρα συνεχίζουν κάποιες μεγάλες θεατρικές σκηνές με καταξιωμένους καλλιτέχνες να διατηρούν κι αφετέρου η πληθώρα θεατρικών προτάσεων που υπάρχουν τα τελευταία χρόνια κι οδηγεί το κοινό σε πολύ περιορισμένες επιλογές. Παρ’ όλ’ αυτά πιστεύω ότι ο Έλληνας έχει την ικανότητα να ανιχνεύει θεάματα που αξίζουν να παρακολουθήσει.

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής, ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Προσωπικά θα πρότεινα μία τραγωδία που αντιπροσωπεύει πολλά ιδανικά και κάποιες αξίες που πολλές φορές αδυνατούμε να υπερασπιστούμε. Αυτή είναι οι ‘’Τρωάδες’’ του Ευρυπίδη: Μία τραγωδία για μία πόλη που χάθηκε κι αλώθηκε με αφορμή ένα ερωτικό καπρίτσιο, στην πραγματικότητα όμως έγινε ένας πόλεμος και μία τεράστια καταστροφή για λόγους υπεροχής- γι’ αυτούς τους λόγους εξάλλου συνεχίζουν και γίνονται οι πόλεμοι. Για τους ίδιους λόγους συνεχίζουν να υπάρχουν λαοί-θύματα που χάνουν ανθρώπους, οικογένειες, πατρίδες κι ιστορία σε πολέμους με σκοπό την ανάδειξη υπεροχής ενός ισχυρού. Αυτή λοιπόν η τραγωδία με το παγκόσμιο, παναθρώπινο μήνυμά της καταδεικνύει ότι η Ελλάδα συνεχίζει να χάνει φωτεινά πνεύματα και σπουδαίες προσωπικότητες στο εξωτερικό όμως δεν παύει να δείχνει μεγάλη αγκαλιά σε ανθρώπους που δυστύχησαν σε πολέμους κι ατύχησαν στη ζωή τους κι αυτή είναι η ιδιαίτερη, ξεχωριστή ταυτότητα της χώρας μας που έχει ως βάση το σεβασμό και την αποδοχή σε κάθε τι ξένο και διαφορετικό .

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας και έχετε επηρεαστεί καθόλου από τη φιλοσοφία και τη γραφή του;
Υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι θεατρικοί συγγραφείς που στιγμάτισαν το θέατρο και καθήλωσαν το κοινό και προσωπικά με έχουν επηρεάσει διαβάζοντάς τους ή παρακολουθώντας τις- κατά καιρούς – παραστάσεις τους που έχουν ανέβει. Παρ’ ολ’ αυτά θα ξεχωρίσω έναν Έλληνα συγγραφέα που ενώ δεν είναι πολύ γνωστός στο ευρύ κοινό, μελετώντας τον προσεκτικά άγγιξε πολλές πτυχές της προσωπικότητάς μου και με γέμισαν πολλά συναισθήματα κι εικόνες της ελληνικής επαρχίας. Αυτός είναι ο Σπυρίδων Περεσιάδης που αγάπησε την ελληνική ύπαιθρο, ανέδειξε τους απλούς ανθρώπους της χαρίζοντάς τους σπουδαία χαρακτηριστικά και μίλησε για θέματα διαχρονικά όπως η αγάπη, η προδοσία, η τιμή, η φύση, η θρησκεία, η πατρίδα κι η οικογένεια. Κάθε φορά με μεγάλη μου χαρά καταπιάνομαι με τα έργα του είτε ως ηθοποιός είτε ως σκηνοθέτης .

Ποιο έργο θα θέλατε κάποια στιγμή να σκηνοθετήσετε, που πιθανόν αυτή τη στιγμή, αστάθμητοι παράγοντες δεν σας το επιτρέπουν να το κάνετε;
Πολλά είναι τα αγαπημένα μου θεατρικά έργα που θα ήθελα να βιώσω τη χαρά της δημιουργίας μέσα από την ενασχόλησή μου με αυτά: Νομίζω ότι τα έργα του Ιονέσκο όμως –για παράδειγμα οι ‘’Καρέκλες’’ ή η ‘’Φαλακρή τραγουδίστρια’’ -δίνουν σε κάθε σκηνοθέτη τη χαρά της απόλυτης ελευθερίας έκφρασης και της δυνατότητας να παντρέψει πολλά καλλιτεχνικά ρεύματα υπερρεαλισμού, συμβολισμού και της σημειολογίας και πάντα σε ένα πλαίσιο κοινωνικο-πολιτικών αποχρώσεων.

Θέατρο, σινεμά, σενάριο, πρόβες, παραστάσεις. Είναι τελικά τρόπος ζωής ή ανάγκη έκφρασης και δημιουργίας;
Είναι όλα αυτά μαζί. Είναι ένας συνειδητός τρόπος ζωής για κάθε καλλιτέχνη που εξαιτίας της ανάγκης έκφρασης και δημιουργίας, τον βοηθά να αντιστέκεται σε όλες τις αντιξοότητες που παρουσιάζονται σε αυτό το επάγγελμα . Δεν μπορεί να είναι αλλιώς.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Δεν έχω κάποιο ‘’γούρι’’ συγκεκριμένο, φροντίζω όμως πριν από κάθε σημαντικό γεγονός ή βήμα στη ζωή μου να κάνω πρώτα το σταυρό μου και την προσευχή μου. Με κάνει να νιώθω ασφάλεια και μου δίνει δύναμη. Αυτή είναι ίσως μια αγαπημένη μου ‘’συνήθεια’’.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ατάκα;
Μου αρέσει να λέω συχνά αλλά και να μου το λένε: ‘’Να είσαι πάντα καλά.’’ Η σημαντικότερη ευχή που μπορεί κάποιος να μας δώσει ή να πούμε σε κάποιον αφορά την υγεία του κι αυτό καλύπτει όλα τα άλλα.

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Δε θεωρώ ότι είμαι ικανός να δώσω συμβουλή σε κάποιον. Η καλύτερη συμβουλή προέρχεται μόνο από το προσωπικό μας παράδειγμα που έχει να κάνει με την πορεία μας και τη στάση ζωής μας. Νομίζω όμως ότι όσοι πετυχαίνουν στη ζωή τους είναι αυτοί που πίστεψαν στον εαυτό τους, αγωνίστηκαν να κατακτήσουν τους στόχους τους και δεν έπαψαν ποτέ να ονειρεύονται όσες δυσκολίες κι αν αντιμετώπισαν. Αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ κι εύχομαι όλοι να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε κάτι από τα όνειρά μας.



Λίγα λόγια γι’ αυτόν…
ΣΠΟΥΔΕΣ:
-2012: ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ‘’ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΚΗΝΗ’’ ΤΩΝ Θ.ΚΑΛΒΟΥ & Μ.ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ
-2004: ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ &ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ) ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ
ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
-2000: ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ 6ου ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ:
ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ CAMBRIDGE PROFICIENCY OF ENGLISH
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ-ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ:
-2002-2015: ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΧΟΡΩΝ(ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ,ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ&ΛΥΚΕΙΟΥ) –ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
-2011-2015: ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (ΕΝΗΛΙΚΩΝ&ΕΦΗΒΩΝ)-ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
-2013: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ACTING IN A BAR-ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΕΦΗ ΜΕΡΑΒΟΓΛΟΥ
-2012: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΟΡΩΝ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ –ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΑΡΙΑ ΞΕΝΟΥ (‘’ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΚΗΝΗ’’)
-2012: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗΣ&ΣΠΙΚΑΖ-ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΜΠΙΛΑΣ
-2012: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ACTING ON CAMERA-ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΚΗΣ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗΣ
-2011: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΠΛΟΜΑΧΗΤΙΚΗΣ & ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ-ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΪΝΗΣ
-2008-2009: ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ Δ.ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:
-ΜΑΪΟΣ 2018: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:’’Ο ΠΡΟΕΣΤΩΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ’’ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΠΕΡΕΣΙΑΔΗ ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑΝΝΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ-ΘΕΑΤΡΟ: ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΚΗΝΗ(Ρόλος: Προεστώς)
-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018: ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: ‘’ΓΚΟΛΦΩ’’ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΠΕΡΕΣΙΑΔΗ –ΘΕΑΤΡΟ: ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΚΗΝΗ-ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ 3ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ‘’BALKAN THEATRE FESTIVAL 2018’’& ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ UNESCO ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΝΗΣΩΝ & ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΝ.ΕΛ.Π.Α.(‘’ΕΝΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ’’)
-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017: 1Ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ-ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ 4Ο ‘’ATHSTAGE FESTIVAL ‘’2017-ΘΕΑΤΡΟ: ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΣΚΗΝΗ-ΚΕΙΜΕΝΟ: ‘’Η ΓΚΟΛΦΩ’’ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΠΕΡΕΣΙΑΔΗ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΊΑ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΚΑΝΑΚΗΣ-ΘΙΑΣΟΣ: ΟΝΕΙΡΟ-ΤΕΧΝΗΤΕΣ
-ΙΟΥΝΙΟΣ 2017: ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ 2Ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ‘’BALKAN THEATRE FESTIVAL 2017’’ ME TH ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ :’’19η ΜΑΪΟΥ’’ ΤΗΣ ΦΑΝΗΣ ΔΑΛΕΖΙΟΥ (ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ)-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ: ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ, ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΊΑΣ ΝΕΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ & ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ/ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ 2017!!
-ΙΟΥΝΙΟΣ 2016: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 2ο INPORT FESTIVAL ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: ’’19η ΜΑΪΟΥ’’ ΤΗΣ ΦΑΝΗΣ ΔΑΛΕΖΙΟΥ (ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ)
-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016: ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ 9ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΟΥ:’’FACES WITHOUT MASKS 2016-INTERNATIONAL THEATRE FESTIVAL’’ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ :’’19η ΜΑΪΟΥ’’ ΤΗΣ ΦΑΝΗΣ ΔΑΛΕΖΙΟΥ (2Η ΘΕΣΗ –ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ)
-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ –ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2016: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: ‘’ΒΛΕΠΕ & ΦΕΥΓΑ’’-ΚΕΙΜΕΝΟ ΙΩΑΝΝΑΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ-ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΦΕΙΟ ( ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ UNESCO ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΝΗΣΩΝ)
-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2015 -ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: ‘’19η ΜΑΪΟΥ’’ –ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΑΝΗΣ ΔΑΛΕΖΙΟΥ –ΘΕΑΤΡΟ ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ (ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΑΠΟ UNESCO ΠΕΙΡΑΙΩΣ & ΝΗΣΩΝ)
-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2015: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:’’ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ’’-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΩΣΤΑ ΠΡΕΚΚΑ-ΒΕΑΚΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟ(Ρόλος: Εξάγγελος & μέλος Χορού)
-2014-ΣΗΜΕΡΑ: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΩΝ 3ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ & 6ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ(ΙΟΥΝΙΟΣ 2015: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 20ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ 6ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:’’Ca va sans dire’’ – ΙΟΥΝΙΟΣ 2016: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 21ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ 6ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:’’ΕΡΩΣ’’ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΕΥΑΝΘΙΑΣ ΣΤΙΒΑΝΑΚΗ & ΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ 3ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: ‘’ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ’’-ΤΕΝΝΕΣΗ ΟΥΙΛΙΑΜΣ)
-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014: ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: ‘’Σ.Σ.Τ.’’(ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ THERESIENSTADT)-ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΝΑΣ ΔΙΟΥ-ΘΙΑΣΟΣ :ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΗΤΕΣ-ΘΕΑΤΡΟ ΑΒΑΤΟΝ
-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014: 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ & ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΟ 1ο POCKET THEATRE FESTIVAL(ΜΙΚΡΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΟΥ)-ΘΕΑΤΡΟ ΑΒΑΤΟΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ:’’Σ.Σ.Τ.’’-ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΝΑΣ ΔΙΟΥ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΑΚΑΝΑΚΗ-ΘΙΑΣΟΣ :ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΗΤΕΣ
-ΜΑΪΟΣ 2014:ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 6ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ‘’OFF OFF ATHENS’’ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ:’’Σ.Σ.Τ.’’-ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΝΑΣ ΔΙΟΥ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΑΚΑΝΑΚΗ-ΘΙΑΣΟΣ:ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΗΤΕΣ-ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ
-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ 2014:ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ & ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ:’’ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ’’-ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΝΑΣ ΔΙΟΥ-ΘΙΑΣΟΣ:ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΗΤΕΣ-ΤΕΧΝΟΧΩΡΟΣ FABRICA ATHENS
-ΜΑΡΤΙΟΣ-ΜΑΪΟΣ 2013: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ(&ΩΣ ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ):’’ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ’’(ΖΩΡΖ ΦΕΫΝΤΩ ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΡΣΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΙΩΤΗ)-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΕΦΗΣ ΜΕΡΑΒΟΓΛΟΥ-ΘΙΑΣΟΣ ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΗΤΕΣ-ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΜΗΝΗ(Ρόλος: Πακαρέλ)
-ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:’’ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ’’-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ & ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ:ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΒΟΥΤΖΟΥΡΑΚΗ(ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ :SPARKLINE CYANIDE ΤΗΣ ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ)-ΘΙΑΣΟΣ ΟΝΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΗΤΕΣ-ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
-ΙΟΥΝΙΟΣ 2012: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: ’’ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΕΛΛΑΣ & ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑΣ’’-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ & ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΒΟΥΤΖΟΥΡΑΚΗ-ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΝΝΑ -ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΟΥΤΑ (Ρόλος: Ο άνθρωπος με το λουλούδι στο στόμα του Λουίτζι Πιραντέλλο)
-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2006: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΣΠΟΤ-McDONALDs
-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2005: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΣΠΟΤ-COSMOTE

(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)