«Η ζωή ξέρει και γω την
εμπιστεύομαι…» μας είπε ο Τάσος
ανάμεσα στα τόσα που συζητήσαμε, κεντρίζοντας
όλο και πιο πολύ το ενδιαφέρον μας γι’ αυτόν και τις απόψεις του.
Τι
ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Όταν μπήκα στην πρώτη
μου θεατρική ομάδα του Πανεπιστημίου Πάτρας και ξεκίνησα το θεατρικό παιχνίδι
ήταν για μένα κάτι μαγικό, μια νέα εμπειρία που έμελλε να με οδηγήσει σιγά σιγά
πιο βαθιά με την ενασχόληση του θεάτρου. Από κει και πέρα απλά ακολούθησα το
ένστικτο μου που με οδήγησε στην δραματική σχολή.
Τι
σας έκανε να συμμετέχετε στην παράσταση «Η Σονάτα του Σεληνόφωτος» & ποιος
είναι ο ρόλος σας σε αυτή;
Κοιτάξτε όταν διάβασα
την ακρόαση που είχε βγάλει ο Σταμάτης για την Σονάτα του Σεληνόφωτος δεν
δίστασα στιγμή να στείλω βιογραφικό γιατί πρώτον πρόκειται για ένα σπουδαίο
έργο όπως αυτό το ποίημα του Γιάννη Ρίτσου και δεύτερον είχα ακούσει πολύ καλά
λόγια για τον Σταμάτη, έναν πολυτάλαντο καλλιτέχνη. Στην αρχή και στο τέλος του
έργου έχω τον ρόλο του αφηγητή, ενώ κατά την διάρκεια είμαι ο βουβός ρόλος του
νέου και παίρνω διάφορες μορφές ανάλογα με το τι συμβαίνει. Μπορεί να είμαι το
πνεύμα που έχει στοιχειώσει το σπίτι της γυναίκας, οι εραστές που απαρνήθηκε, η
εξουσία, ο θάνατος κλπ.
Ποιο
μήνυμα θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή της παράστασης;
Θεωρώ πως από ένα
ποίημα ο κάθε θεατής έχει να πάρει διαφορετικά πράγματα μέσα από την
υποκειμενική του ματιά. Να έρθει να το δει και να αφήσει αυτό το εξαίρετο
ποίημα να τον πάρει μαζί του.
Τι
πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Μια καλή παράσταση
εξαρτάται από πολλούς τομείς από την χημεία και επικοινωνία των παρτενέρ από τον ρυθμό και την ενέργεια ενός θεάτρου συνόλου
αλλά πέρα από τα τεχνικά κομμάτια το
πιο σημαντικό νομίζω είναι να έχει δυνατό θέμα και συνοχή, να μιλάει στις καρδιά του θεατή, να έχει στοιχεία με τα οποία θα
ταυτιστεί ο θεατής, να μιλάει για
θέματα που ταλανίζουν τον κόσμο ανά τούς αιώνες.
Τι
σημαίνει η λέξη «σανίδι» για εσάς;
Ο χώρος που καλούμαστε
να ζωντανέψουμε και να μοιραστούμε μία ιστορία με άλλους ανθρώπους.
Αν
σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής,
ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω
κάποια, θεωρώ όλες έχουν να δώσουν από το μεγαλείο που κρύβουν η κάθε μία
ξεχωριστά, αν έπρεπε να διαλέξω όμως θα επέλεγα τον «Προμηθέα Δεσμώτη» γιατί
θίγει θέματα όπως η βία και η εξουσία και πως αυτά επηρεάζουν τον άνθρωπο που
θα πρέπει να είναι σε μια συνεχή μάχη για την υπεράσπιση της ατομικής του
ελευθερίας και της ισότητας σε έναν κόσμο που μόνο αυτονόητες δεν είναι αυτές
οι έννοιες.
Ποιος
είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Από την μικρή μου
εμπειρία θα πω ο Άντων Τσέχωφ γιατί τα έργα του είναι πολυεπίπεδα, νομίζω
πρέπει να “σκάψεις” βαθιά για να φωτίσεις τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται.
Ποιο
είναι το αγαπημένο σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Ένας πάνινος σταυρός
που μου είχε δώσει ο αδερφός μου και πάντα νιώθω την θετική του ενέργεια να με
ακολουθεί…
Ποια
είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Η ζωή ξέρει και γω την
εμπιστεύομαι…
Αν
σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να ακολουθήσει το
ένστικτο του και την καρδιά του αυτά τα δύο ξέρουν πιο είναι το καλύτερο για
αυτόν από οποιονδήποτε συμβουλάτορα.
Ο Αναστάσιος
Χρυσόπουλος γεννήθηκε στην Πάτρα και είναι απόφοιτος της Ανώτερης Δραματικής
Σχολής ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ
Οι διπλωματικές του
παραστάσεις:
● Όσκαρ Ουάιλντ-
Παραμύθια για γενναιοδωρία
Διδασκαλία: Τζεζαρις Γκραουζινις
● Παπαδιαμάντης
Θέρος-Ερος Διδασκαλία: Ήμελλος Δημήτρης
● Ιβάνοφ: Αντών Τσέχωφ
Διδασκαλία : Βουλγαράκη Ιώ
● Ζώρζ Νταντεν-
Μολιέρος Διδασκαλία: Μπακόλας Γιώργος
● Βάκχες - Ευρυπίδης
Διδασκαλία: Μπουζουρη Παρθενόπη
● Συμμετοχή σε ταινίες
μικρού μήκους
Άλλες Σπουδές:
AΤΕΙ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΕΝΙΑΙΟΥ
ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ Πατρών
Θεατρική Εμπειρία:
● “Η σονάτα του
σεληνόφωτος” του Γιάννη Ριτσου σκηνοθεσία: Σταμάτης Πακάκης στο θέατρο FAUST
● Παράσταση “Κλωβός”
ένα έργο του Ανδρέα Αριστοτέλους με την ομάδα REPLICA Σκηνοθεσία: Γιάννης
Κλειδέρης
● Παράσταση
“Arrangement” με την ομάδα REPLICA διασκευή & σκηνοθεσία: Γιάννης Κλειδέρης
● Παιδικό μιούζικαλ
“Δυο χαρταετοί στη νύχτα” συγγραφή - σκηνοθεσία: Τηλέμαχου Τσαρδάκα &
μουσική: Διονύση Μπάστα
●“Η Αλίκη στη χώρα των
θαυμάτων” διασκευή για μεγάλους & σκηνοθεσία: Γιώργος Παπαστεφάνου
● Συμμετοχή σαν
σπουδαστής στην Παραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας «Η ζωή του Γαλιλαίου»
• Συμμετοχή σε δράσεις
της Δραματικής σχολής ΔΗ. ΠΕ. ΘΕ. Πάτρας:
• Παρουσίαση παιδικού
παραμυθιού στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο Πατρών τα Χριστούγεννα 2016
• Συμμετοχή σε
συμπαραγωγή της Δραματικής σχολής και του ΚΟΜΑΙΘΩ Πάτρας, δραματοποίηση παιδικών
παραμυθιών και παρουσίαση στο Θέατρο Μπάρι (για παιδιά με αναπηρία)
• Παρουσίαση ποιημάτων
σε εκδήλωση της Δραματικής σχολής ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας την παγκόσμια ημέρα ποίησης
• Παρακολούθηση και
συμμετοχή σε σεμινάριο Σωματικού θεάτρου
•Συμμετοχή σε
μουσική-ρυθμολογική παράσταση Σπουδαστών Δραματικής ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
● Συμμετοχή σε
θεατρικές ομάδες Πανεπιστημίου και ΑΤΕΙ Πάτρας
Άλλες Δραστηριότητες :
● Συμμετοχή στην
Πολυφωνική Χορωδία Πατρών
● Συμμετοχή σε Μουσικά
σχήματα
●Συμμετοχή σε
Παρουσίαση ποιημάτων της Ποιητικής συλλογής «Αντιθέσεις» της ποιήτριας
Πηνελόπης Τσούνη
(Για
τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)