Η Κατερίνα, αποδεχόμενη την πρόσκλησή μας,
ήρθε...
στην «αυλή» μας, για να μιλήσουμε για τη θεατρική παράσταση που συμμετέχει,
αλλά και για όλα εκείνα που την εκφράζουν και την κάνουν να αισθάνεται ευτυχισμένη…
Τι
ήταν αυτό που σας ώθησε ν’ ασχοληθείτε με την υποκριτική;
Βαριέμαι πολύ εύκολα στη ζωή μου, οπότε
για μένα η υποκριτική είναι τρόπος εκτόνωσης και διέξοδος από τη ρουτίνα. Επίσης
Θεωρώ πώς είναι μαγικό να ανακαλύπτεις άλλους χαρακτήρες και μέσω αυτών να
ανακαλύπτεις καινούριες πτυχές ακόμη και στη δική σου ψυχοσύνθεση. Σκέψου πώς
πρέπει να αγαπήσεις και να κατανοήσεις τον κάθε χαρακτήρα που οφείλεις να υποδυθείς…
ακόμα και τον «κακό» της ιστορίας θα πρέπει αν όχι να τον δικαιολογήσεις, σίγουρα
να τον νιώσεις και να καταλάβεις τι τον οδήγησε να καταλήξει να’ ναι ο «κακός»
της υπόθεσης. Οπότε γινόμαστε, θέλω να πιστεύω, πιο «Άνθρωποι με κατανόηση»
μέσω της υποκριτικής.
Τι
σας έκανε να συμμετέχετε σε αυτή την παράσταση & ποιος είναι ο ρόλος σας σε
αυτή;
Μου άρεσε το έργο του Θανάση Λιούνη και
ήθελα να παίξω σε μια κωμωδία και να στηρίξω το όραμα ενός νέου δημιουργού. Είναι
ωραίο να αλληλοστηριζόμαστε και ειδικά σε εποχές τόσο δύσκολες για τον
καλλιτέχνη. Επίσης μου έδωσε την ευκαιρία να βρεθώ στο σανίδι με τη Δέσποινα
που ήμασταν μαζί στη σχολή, στον Πειραικό. Πολύ όμορφο συναίσθημα. Στο «money
εξ ουρανού» λοιπόν υποδύομαι τη Δήμητρα. Μία αγανακτισμένη από την κοινωνία
νεαρή, που μένει με τη φίλη της τη Λιλή. Και ξαφνικά να σου τα λεφτά
ουρανοκατέβατα.
Ποιο
μήνυμα θα «στέλνατε» σ’ έναν υποψήφιο θεατή της παράστασης;
«Τελικά αξίζει να περιτριγυρίζουν όλα
γύρω από τα χρήματα;» Αυτό πιστεύω.
Τι
πρέπει να περιλαμβάνει κατά τη γνώμη σας, μια καλή παράσταση;
Ομαδικότητα, συνεννόηση, πειθαρχία, καλή
σκηνοθεσία, καλούς ηθοποιούς, ατμόσφαιρα, όμορφο κοινό. Το θέατρο έχει
δράση-αντίδραση αν όλα τα πρώτα είναι τέλεια και το κοινό δεν είναι
«ευδιάθετο», επηρεάζει και την παράσταση.
Τι
σημαίνει η λέξη «σανίδι» για εσάς;
Ζωή, ένας άλλος κόσμος, εκτόνωση, ξεγύμνωση
του εαυτού μου.
Αν
σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «πρέσβη» της ελληνικής θεατρικής σκηνής,
ποια αρχαία τραγωδία θα προτείνατε στους ξένους και γιατί;
«Βάκχες» του Ευριπίδη. Αγαπώ την αρχαία
Ελλάδα, αγαπώ την αρχαία τραγωδία αλλά πιστεύω πώς αυτό το έργο εκτός του ότι ο
Ευριπίδης πριν το τέλος του μας δείχνει καινούριες του ανησυχίες ,είναι
πρωτοποριακό και για την εποχή τότε αλλά ακόμη και σήμερα. Πρωταγωνιστεί θεός, ο
Διόνυσος, ο οποίος παίρνει σάρκα και οστά, σε συνδυασμό με τις μαινάδες
δημιουργεί μία θύελλα έπαρσης. Σου μεταβιβάζει το «Ζεις; Ή απλά πνίγεις αυτά
που θέλεις να ζήσεις;». Είναι τρομερό το τι κρύβει πίσω από αυτό το έργο και
γενικά βέβαια ,τι κρύβουν οι τραγωδίες μας!
Ποιος
είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Λόρκα. Οι λέξεις του, οι φράσεις του
είναι λες και δημιουργεί χορογραφίες. Είναι σκηνοθετημένο το έργο από πριν…μονάχα
με αυτό που διαβάζεις.
Ποιο
είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας;
Αντικείμενο δεν έχω για γούρι, πριν την
παράσταση για παράδειγμα… έχω όμως τα μηνύματα των δικών μου ανθρώπων πριν
ανέβω στη σκηνή. Παίρνω όλη τους την ενέργεια. Αυτό είναι το γούρι μου, οι
άνθρωποι μου.
Ποια
είναι η αγαπημένης σας ατάκα;
Πάλεψε για τα όνειρα σου και ζήσε… μην
υπάρχεις απλά!
Αν
σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε;
Να γίνει ο άνθρωπος που θα ήθελε να ‘χει
δίπλα του, όταν ήταν παιδί.
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Έχει τελειώσει
υποκριτική στον Πειραικό Σύνδεσμο, έχει επαγγελματικά πτυχία I.D.T.A χορού(free
style ,belly dance , latin ,hip-hop) και είναι επι πτυχίο Γαλλικής γλώσσας και
φιλολογίας.
Έχει σκηνοθετήσει, γράψει και παίξει στη
μικρού μήκους ταινία "Γιατί?", έχει εκδώσει την πρώτη της ποιητική
συλλογή με τίτλο "Αφετηρία" το 2015,το 2017 ανέβασε το πρώτη θεατρικό
έργο με τίτλο «Γέκλα-παράξενο όνομα» και την είδαμε πρόσφατα στην σειρά του
Alpha "Έρωτας μετά" να υποδύεται την ψυχολόγο.
(Για
τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)