Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Μαρία Αλεξάνδρου: Θέλω να παίξω στην Επίδαυρο…


Να γυρίσει σελίδα στην καριέρα της σκοπεύει...
η πρώην πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών της Sirina Μαρία Αλεξάνδρου, που μπορεί πλέον να επαγγέλλεται την τραγουδίστρια και το μοντέλο, όμως έχει στόχο να ασχοληθεί επαγγελματικά και με την ηθοποιία. 
Μάλιστα, αποκαλύπτει στην «Espresso» την επιθυμία της να εμφανιστεί ως... Αντιγόνη στην Επίδαυρο!
«Τα όνειρα μπορούν να πραγματοποιηθούν, αν τα πιστέψεις πραγματικά. Εδώ πήγε ο Ρουβάς στο Ηρώδειο, γιατί να μην πάω κι εγώ στην Επίδαυρο;» λέει και επικαλείται ότι έτσι κι αλλιώς έχει κινηματογραφική εμπειρία από τη συμμετοχή της στις ταινίες του Σειρηνάκη!
Όπως λέει η Μαρία Αλεξάνδρου, η ηθοποιία πάντα τη γοήτευε και ήθελε να ασχοληθεί επαγγελματικά μαζί της.
«Από πολύ μικρή ήθελα να γίνω ηθοποιός. Ακόμη και όταν πρωταγωνιστούσα στις ερωτικές ταινίες, χρειαζόταν σε μεγάλο βαθμό να έχεις ταλέντο στην υποκριτική. Πλέον, αποφάσισα να το θέσω ως βασικό στόχο στη ζωή μου» υποστηρίζει.
Για τον λόγο αυτόν η όμορφη τραγουδίστρια θέλει να γραφτεί στη σχολή υποκριτικής της Μιμής Ντενίση.
Η επιλογή της σχολής έγινε ύστερα από αρκετή σκέψη, καθώς, όταν ήρθε σε επικοινωνία με τη γνωστή Ελληνίδα ηθοποιό, κατάλαβε ότι είχε διαλέξει το καλύτερο για εκείνη.
«Όταν τη συνάντησα για πρώτη φορά, της εξέφρασα το πόσο πολύ τη θαυμάζω και πόσο την εκτιμώ. Φυσικά, εκείνη γνώριζε για την καριέρα μου ως πορνοστάρ, μου είπε ότι δεν ήταν και ό,τι καλύτερο, ωστόσο θεωρεί ότι είμαι πολύ σέξι και έχω τα προσόντα να εξελιχθώ στον χώρο της υποκριτικής» αναφέρει η Μαρία Αλεξάνδρου. Παρόλο που είναι πολύ μικρό το διάστημα με το οποίο ασχολείται με την ηθοποιία, έχει ήδη δεχθεί πολλές προτάσεις για να συμμετάσχει σε ταινίες, κυρίως αισθηματικού περιεχομένου, χωρίς ωστόσο να έχει συμφωνήσει για κάποια από αυτές.
«Γιατί όχι εγώ;»
«Το όνειρό μου είναι να παίξω στην Επίδαυρο. Δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω μπορεί να έχουν οι άλλοι από εμένα. Εδώ έπαιξε ο Ρουβάς! Γιατί όχι εγώ;
Θέλω να πρωταγωνιστήσω ως Αντιγόνη! Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρω περίφημα!» λέει με αυτοπεποίθηση η Μαρία Αλεξάνδρου.
Προς το παρόν, για να βγάζει τα προς το ζην, συνεχίζει τις φωτογραφίσεις και τον επόμενο μήνα θα φιγουράρει στο εξώφυλλο περιοδικού, όχι όμως σε σέξι εμφάνιση, όπως μας έχει συνηθίσει ως τώρα, αλλά φορώντας τουαλέτες επώνυμων σχεδιαστών υψηλής ραπτικής.

Ταυτόχρονα, συνεχίζει την καριέρα της και στο τραγούδι, όχι μόνο ερμηνεύοντας αλλά και γράφοντας στίχους, όπως αποκάλυψε η ίδια.