Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Πώς ξεκίνησε η μόδα με τα ροζ φλαμίνγκος...


Η νέα μόδα του ελληνικού καλοκαιριού...

Μια νέα μανία μας έχει κατακλύσει φέτος το καλοκαίρι και δεν είναι ελληνική, έχει καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε παγκόσμια φρενίτιδα.
Ποια είναι αυτή;
Μα φυσικά τα ροζ φλαμίνγκος, που όπου και να βρίσκεσαι, όλο και κάποιος θα έχει κάτι πάνω του από το όμορφο αυτό πουλί!
Ο κύκνος που έγινε... φλαμίνγκο
Βασικά, όλα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους αγοραστές.
Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015 η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε με φουσκωτούς λευκούς κύκνους.
Έτσι όσα σπίτια στο Χάμπτον που είχαν πισίνα, είχαν και έναν φουσκωτό κύκνο.
Οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν στα social media χωρίς κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον μέχρι που ανέβασε στο Instagram η Τέιλορ Σουίφτ τον δικό της φουσκωτό κύκνο.
Στη συνέχεια, η Κένταλ Τζένερ και η Νταιάν Κρούγκερ, μεταξύ άλλων, υιοθέτησαν την τάση.
Αυτό ήταν... επικράτησε πανικός!
Η νέα μόδα ανάγκασε δεκάδες εταιρείες να παράγουν φουσκωτά σε πολλά σχέδια, από πίτσα, ντόνατ, ανανάδες και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς.
Η εταιρία που έφερε τα πάνω κάτω
Μια αυστραλιανή εταιρεία, ονόματι «Sunnylife», κατάφερε και έκανε παγκόσμια μόδα το ροζ φλαμίνγκο.
Το καθιέρωσε όχι μόνο σε φουσκωτό παιχνίδι θαλάσσης αλλά στα πάντα. Από ρούχα, αξεσουάρ σπιτιού, γυναικεία γκάτζετς, παιδικά παιχνίδια...
Η Sunnylife άρχισε να ξεπουλάει τα φουσκωτά της, παρά την τσουχτερή τιμή τους (80 ευρώ το ένα φουσκωτό).
Η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκος στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους.
Το σωστό timing
H Sunnylife ευνοήθηκε, όταν οι μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ φλαμίνγκο.
Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.

Μάλιστα, η Wall Street Journal αφιέρωσε ένα άρθρο της για το συγκεκριμένο trend λέγοντάς μας ότι τα ροζ φλαμίνγκος θα κατακτήσουν τον πλανήτη αυτό τον Αύγουστο... (news.gr)