Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Άντζελα Δημητρίου: «Είμαι γεννημένη το…»


Σε μια ειλικρινή συνέντευξη, η Άντζελα Δημητρίου μιλά για...
την πραγματική της ηλικία, διαψεύδοντας τα στοιχεία της Wikipedia, για τις πλαστικές και αποκαλύπτει τα δικά της μυστικά για να διατηρείται σε τέλεια φόρμα.
Την πειράζει να λέει την ηλικία της; «Γιατί να μην την πω; Δεν έχω πρόβλημα. Είμαι γεννημένη το 1954. Δεν έχω να κρύψω κάτι. Ό,τι ήταν να ζήσω το έχω ζήσει. Είμαι 61. Και; Φαίνομαι; Μου αρέσει. Που τους πείραξε λοιπόν; Τους ενοχλώ όμως. Σου λένε «Δεν μπορεί! Δεν γίνεται. Είναι αλώβητη. Δεν παθαίνει τίποτα».

Καλά κάνω. Δικαίωμά μου είναι. Ας μπορούν να το κάνουν και εκείνοι. Εγώ έχω τη δύναμη να το κάνω. Έχω μαλώσει με το χρόνο. Δεν θα μεγαλώσω άλλο, θα μείνω εκεί. Τι τους νοιάζει;», παραδέχεται… (fimes)