Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

O Σπύρος Θεοδόσης απαντά, στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ο Σπύρος αν και δηλώνει ότι αισθάνεται ακόμα παιδί, μέσα από τα λόγια του μας φανερώνει τη δύναμη της σκέψης του…
ζητώντας χαρακτηριστικά «συγγνώμη» στα παιδιά μας, για το «Αύριο» που θα τους παραδώσουμε!!!

Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Η αθωότητά μου

Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν; Τομ και Τζερι

Τι είναι για εσάς οι φίλοι; Αγαπημένα μέλη της οικογένειάς μου. Έτσι τους αισθάνομαι και μερικές φόρες πιο αγαπημένα και από τους συγγενείς μου, γιατί τους φίλους τους επιλέγεις, ενώ τους συγγενείς τους βρίσκεις…

Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Αν πραγματικά τον αγαπάω, ναι θα τον συγχωρούσα.

Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας; Την ευθύτητα, την ειλικρίνεια και την ντομπροσύνη μου.

Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Οξύθυμος και παραπονιάρης

Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Τίποτα. Δεν μου αρέσει με δόλιο τρόπο να κερδίζω την εύνοια κανενός!

Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Γενικά δεν λέω πολύ συχνά και εύκολα «Σ’ αγαπώ»... Όταν όμως το πω, μετά το επικυρώνω με τις πράξεις μου, βάζοντας σε δεύτερο πλάνο το ΕΓΩ μου και έχω σε πρώτο πλάνο τα θέλω του άλλου ανθρώπου…

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι; Όχι. Για το μόνο που μετανιώνω είναι για ότι δεν έχω πει και δεν έχω κάνει ακόμα. Για τίποτε άλλο. Ακόμα και σε λάθος επιλογές, η καρδία μου έχει γράψει ωραία σενάρια…
Τι είναι αυτό που σας δίνει ενέργεια; Η συντροφικότητα και ο έρωτας.

Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Από φύση θέση είμαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος, ακόμη και αν όλα χάλια να μου παν, θα βρω κάτι αισιόδοξο…

Τι συναίσθημα σας δημιουργεί η καθημερινότητα; Εξαρτάται σε τι φάση βρίσκομαι... Άλλοτε ρουτινιάζω και βαριέμαι και άλλοτε γουστάρω πολύ την ρουτίνα της καθημερινότητας. Είπαμε, όλα είναι θέμα φάσης καρδίας.

Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό; Βρίσκομαι στο θέατρο Μπροντγουαιη, για τέταρτη χρονιά, με το έργο του Μανώλη Κορρέ «Οίκος ευγηρίας» σε σκηνοθεσία Βασίλη Πλατάκη και έχω την τύχη να μοιράζομαι την σκηνή με πρωταγωνιστές που ο καθένας τους έχει γράψει την δική του ιστορία... Δέσποινα Στυλιανοπούλου,  Ανέστης Βράχος,  Τιτίκα Σαριγκούλη, - Μαρία Ιωαννίδου, Καίτη Φίνου κτλ.

Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας; Τον χαρακτήρα μου και δεν νομίζω ότι πια κινδυνεύω δόξα τω Θεό. Έχω διαφυλάξει καλά τον χαρακτήρα μου και την αξιοπρέπειά μου.

Ποιο βιβλίο θα θέλατε να είχατε γράψει; «Στη σκιά της σιωπής» της Μαρίας Καραγιάννη.

Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Ο Εκτοράκος μου, ο σκύλος μου

Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; Καλύτερα να ξυπνάω με παράπονα, παρά με τύψεις

Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή; Μάλλον θα έφτιαχνα έναν καινούργιο που θα έπρεπε ήδη να υπάρχει... Αστυνομία θεάτρου... Νομίζω ότι χρειάζεται, καθώς έχει κακοποιηθεί πολύ από κάποιους ηθοποιούς και σκηνοθέτες… Έχουν να γίνουν, αρκετές συλλήψεις!!!

Ποιόν από τους πολιτικούς μας, θα θέλατε να τον δείτε ως ήρωα σε καρτούν; Δεν θέλω πια ούτε σε καρτούν να τους δω

Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους; Τον ίδιο τον άνθρωπο, γιατί είναι το πιο επικίνδυνο ζώο πάνω στην γη, που ευθύνεται για τα μεγαλύτερα εγκλήματα.

Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Σκύλος ή Άλογο, αλλά να είχα αφεντικό εμένα.. γιατί και εκεί είναι θέμα τύχης που θα βρεθείς... Έχω δει σκυλιά με αφεντικά που παρακαλούσα να ήταν αδέσποτα. Καλύτερα θα περνούσαν…

Πιστεύετε στα όνειρα; Φυσικά και πιστεύω. Το υποσυνείδητό μας είναι...

Τι κάνετε πριν πέσετε το βράδυ για ύπνο; Πλένω τα δόντια μου και μετά έχω το θάρρος να ρίξω μια ματιά στο καθρέφτη και να κλείσω το μάτι στον εαυτό μου, κοιτώντας με στα μάτια, χωρίς να ντρέπομαι για κάτι...

Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Μπα, για συμβουλή δεν είμαι ο κατάλληλος. Αισθάνομαι ο ίδιος πολύ παιδί ακόμα. Μάλλον, «συγγνώμη» θα του ζητούσα για το «Αύριο» που θα του παραδώσουμε να ζήσει!!!

Τι ευχή θα δίνατε στον κόσμο… μιας και διαβαίνουμε τις πρώτες ημέρες του χρόνου; Χρόνια πολλά, υγεία και αγάπη σε όλους και στις οικογένειές τους και η χρονιά αυτή να είναι λίγο καλύτερη και πιο δίκαιη… ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ



Γεννήθηκε στη Ζάκυνθο, αλλά σε ηλικία έξι ετών ήρθε οικογενειακώς στην Αθήνα, όπου πλέον κατοικεί μόνιμα. Μαθητής ακόμα, στην πρώτη Γυμνασίου επιλέχθηκε για ένα διαφημιστικό, το οποίο στάθηκε ως αφορμή ν’ αγαπήσει τη δουλειά του ηθοποιού.  
Έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό θέατρο, όπου πέτυχε και αποφοίτησε από τη σχολή της Ευγενείας Χατζίκου το 1989.
Έχει συμμετοχές σε πολλές ταινίες και έχει υπηρετήσει όλα τα είδη του θεάτρου, από παιδικό μέχρι επιθεώρηση και παράλληλα έχει κάνει πολλές συνεργασίες που στέφτηκαν με επιτυχία στην τηλεόραση.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε: «ΛΑΜΨΗ» & «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ» του Νίκου Φώσκολου, «ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ» του Μανούσου Μανουσάκη, «ΤΜΗΜΑ ΗΘΩΝ» του Πάνου Κοκκινόπουλου, «ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ» του Αντώνη Τέμπου και πρόσφατα στα «Κλεμμένα όνειρα» του Δημήτρη Αρβανίτη.   


 (Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)