Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Ο Γεωργάς Δημήτριος, απαντά στο «κουτσομπολιό»… της αυλής!!!


Ο Δημήτρης αν και θεωρεί ως κύριο ελάττωμά του την ασυμφωνία του ψυχικού του κόσμου με την πραγματικότητα και το μέλλον, με το λόγο του μας μάγεψε και πραγματικά μας προβλημάτισε ευχάριστα…


Τι σας έχει λείψει από τα παιδικά σας χρόνια; Τίποτα. Μεγάλωσα μέσα σε δυστυχία.
Ο αγαπημένος ήρωας των παραμυθιών, ποιος ήταν; Ποτέ μου δεν είχα ήρωα γιατί δεν έβλεπα καλά όνειρα και δεν πίστεψα ποτέ στα παραμύθια ούτε σε θεϊκή οντότητα.
Θα συγχωρούσατε κάποιον που σας έχει πικράνει; Το έχω κάνει και είμαι έτοιμος εάν ξανασυμβεί να το ξανακάνω. Δεν γνωρίζω όμως τις αντοχές της συγνώμης μου. Σέβομαι τους πάντες και προσπαθώ να μένω απυρόβλητος.
Ποιο θεωρείτε ως Θείο δώρο στο χαρακτήρα σας; Θεωρώ στη ζωή μου το γράψιμο.
Ποιο είναι το βασικό σας ελάττωμα; Η ασυμφωνία του ψυχικού μου κόσμου με την πραγματικότητα και το μέλλον.
Αν η μοίρα σας γύριζε την πλάτη, τι θα κάνατε για να την καλοπιάσετε; Μου έχει γυρίσει την πλάτη και προσπαθώ υπερβολικά, κάνοντας ακόμη λάθη.
Πως εκδηλώνεται την αγάπη σας; Εκεί αναγνωρίζω ότι έχω αργήσει. Με απασχολεί μόνο η ευτυχία των παιδιών μου.
Η αισιοδοξία, υπάρχει στο λεξικό της ζωής σας; Με τον δικό μου ψυχισμό η απαισιοδοξία μου υπερτερεί.
Με τι ασχολείστε αυτό τον καιρό; Να σώσω ψυχικά τον εαυτό μου, να τα βγάλω πέρα οικονομικά και να μη μείνω μόνος.
Τι δεν θα θέλατε να μη σας κλέψουν από το θησαυροφυλάκιο της ψυχή σας; Θα ήθελα να μου την κλέψουν όλη και να ξανάρχιζα με μια καινούργια και να ένιωθα ευτυχής.
Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία; Συγκεκριμένα καμία, αν και αγαπώ πολύ τον κινηματογράφο.
Ποιο είναι το αγαπημένος σας αντικείμενο, το «γούρι» σας; Κανένα. Μόνο αντιθέτως δεν θέλω να βλέπω ανοικτό ψαλίδι.
Ποια είναι η αγαπημένης σας ατάκα; Όποιος δεν διαβάζει δεν γνωρίζει ζωές και έρχεται κάποια στιγμή που δεν γνωρίζει ούτε τον εαυτό του.
Πως φαντάζεστε το μέλλον των ΜΜΕ μέσα από την κρίση που βιώνουμε; Όλα ακολουθούν τον δρόμο της παγκοσμιοποίησης οικονομικά, ως θεσμός είναι μέρη τεχνητών αποφάσεων.
Η εξουσία πιστεύετε, φιμώνει τις τέχνες από φόβο ή από ανικανότητα να τις στηρίξει; Και από τα δυο
Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που ο Έλληνας αφήνει την τύχη του στα χέρια των άλλων; Η κακή του μόρφωση και η μεγάλη καθυστέρηση της ελευθερίας του, ιστορικά και μακριά από την εποχή του διαφωτισμού. Είμαστε, "Έθνος ανάδελφο" και δεν μπολιαζόμαστε με καρποφόρα δέντρα.
Αν σας όριζαν για λίγα λεπτά της ώρας «νομοθέτη», ποιο νόμο θα θέτατε σε εφαρμογή; Ότι αφορά την ίδια δικαιοσύνη, για όλους.
Τι φοβάστε περισσότερο, από τους ανθρώπους; Δεν φοβάμαι εκτός από τον εαυτό μου κανέναν.
Αν μια κακιά μάγισσα σαν έκανε με το ραβδί της ζώο, τι θα θέλατε να είστε; Δεν θέλω να είμαι ποτέ ζώο.
Πιστεύετε στα όνειρα; Μερικές φορές έγιναν πραγματικότητα. Έχω δει θανάτους ως προμήνυμα ή πραγματικότητα.
Αν σας ζητούσε ένα παιδί μια συμβουλή, τι θα του λέγατε; Να απαιτεί την χαρά.


Ο Γεωργάς Δημήτριος γεννήθηκε το 1953. Μεγάλωσε στις γειτονιές της Κοκκινιάς και του Κορυδαλλού. Ζει στην Αγία Βαρβάρα. Αποφοίτησε από Δημόσια Ακαδημία Εμπορικού ναυτικού. Έγινε ένας από τους νεώτερους, πρώτους μηχανικούς, σε ηλικία 26 χρονών.Εργάσθηκε μέχρι το 1995 σε όλους τους τύπους των Εμπορικών πλοίων.
Από το 1995 έως το 2000 εργάστηκε ως αρχιμηχανικός, σε ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα και στην Ελβετία.
Το 2003 συνταξιοδοτήθηκε. Είναι παντρεμένος με την Παρασκευή Κόκλα και έχει δυο παιδιά, τον Σέργιο και την Νεφέλη.
Το 2004 ξεκίνησε να γράφει και έχει ολοκληρώσει μία τετραλογία με γενικό τίτλο «Το 7 της λύτρωσης αργεί». Το 1ο βιβλίο της τετραλογίας του με τίτλο « Της σποράς της μαύρης όργωμα» κυκλοφορεί, από το τέλος του 2008. Το 2ο με τίτλο «Δάκρυα διαμάντια», (2ο της τετραλογίας) κυκλοφορεί από το 2011. Και τα δυο βιβλία, εκδόθηκαν από τις εκδόσεις ΑλΔε. Το 3ο βιβλίο του (3ο της τετραλογίας) με τίτλο «Το 7 της λύτρωσης αργεί» (1900 – 1996) Χίος – Σμύρνη - Πειραιάς – Δραπετσώνα – Κοκκινιά – Κορυδαλλός) ελπίζω και εύχομαι ότι θα κυκλοφορήσει εντός του 2014 από τις εκδόσεις Αστάρτη.
(Για τον ΑΥΛΟΓΥΡΟ και τον Παύλο Ανδριά)