Αν το δεις από την πλευρά των εταιρειών κινητής
τηλεφωνίας, η παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας εντάσσεται στην προσπάθεια να
ανακοπεί η φθίνουσα πορεία των εσόδων από τις τηλεφωνικές κλήσεις. Αν το δεις...
Τις επόμενες ημέρες, ο ανταγωνισμός στον
συγκεκριμένο τομέα αναμένεται να οξυνθεί. Προ μηνών, η Vodafone έκανε
την αρχή ανακοινώνοντας συνεργασία με την Napster. Δόθηκε η δυνατότητα στους
συνδρομητές του συγκεκριμένου δικτύου κινητής τηλεφωνίας να αποκτήσουν πρόσβαση
στις υπηρεσίες της Napsterγια τρεις μήνες χωρίς να πληρώσουν συνδρομή. Ποια
είναι η υπηρεσία; Ο συνδρομητής εγγράφεται στη Napster, «κατεβάζει» την
αντίστοιχη εφαρμογή στο tabletή στο Smartphoneτου και αποκτά τη δυνατότητα να
ακούσει όποιο τραγούδι επιθυμεί από μια λίστα η οποία περιλαμβάνει περισσότερα
από 20 εκατομμύρια κομμάτια. Όταν λήξει η τρίμηνη περίοδος, οι χρήστες μπορούν
να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση πληρώνοντας συνδρομή της τάξεως των 6,95 ευρώ
τον μήνα. Επίσης, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να «κατεβάζουν» τα τραγούδια
στον υπολογιστή τους προκειμένου να τα ακούν ακόμη και όταν δεν θα έχουν πρόσβαση
στο διαδίκτυο (μέσω 3G ή μέσω Wi-Fi).
H«απάντηση» της Cosmote ανακοινώνεται
εντός των επόμενων ημερών. Οι συνδρομητές της, θα έχουν προνομιακή μεταχείριση
για να κάνουν χρήση των υπηρεσιών της Spotify.Hσυγκεκριμένη εταιρεία
επίσης παρέχει πρόσβαση σε 25 εκατομμύρια τραγούδια και έχει τρία «πακέτα»
υπηρεσιών:
1. Το
δωρεάν, που επιτρέπει στους χρήστες να ακούν μουσική μαζί με διαφημίσεις
2. Το
πακέτο επί πληρωμή που σου επιτρέπει να γλιτώσεις από τις διαφημίσεις
ακούγοντας τη μουσική σου Onlineκαι
3. Ένα
ακριβότερο πακέτο το οποίο σου επιτρέπει και να «κατεβάζεις» μουσική.
Τόσο η Napsterόσο και
η Spotifyεπιτρέπουν σε όλους τους κατόχους κινητών τηλεφώνων να έχουν
πρόσβαση στις υπηρεσίες τους, ανεξάρτητα από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας με το
οποίο συνεργάζονται. Το «παιχνίδι» παίζεται όμως στα «προνόμια» που θα
εξασφαλίζει το κάθε δίκτυο στους συνδρομητές τους. Τις επόμενες εβδομάδες θα
φανεί:
1. Το
ύψος της μηνιαίας συνδρομής που θα χρεώνει η κάθε εταιρεία (σ.σ
η Cosmoteαναμένεται να αυτή να προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο)
2. Το αν
οι χρήστες θα κληθούν να πληρώνουν ή όχι για τα δεδομένα που θα «καταναλώνουν»
προκειμένου να ακούνε τη μουσική τους
3. Ποια
θα είναι η τιμολογιακή πολιτική για το «κατέβασμα» μουσικής ώστε ο χρήστης να
μπορεί να την ακούσει ακόμη και μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του...
(fpress)