Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το τραγούδι για την επιστροφή της ΔΡΑΧΜΗΣ!!! (βίντεο)



Είναι στιγμές που αισθάνεσαι ενοχές για τον τρόπο που την απάτησες, είναι στιγμές...

που νιώθεις απαίσια που την πούλησες και γενικά θέλεις να ξεχάσεις το ταχύτερο δυνατό εκείνο το μεσημέρι που ο «κινέζος» σου το επέβαλε, αλλά και εσύ δεν είπες όχι!
Να όμως που τώρα ήρθε η ώρα να της ζητήσεις συγνώμη και μαζί μας να τραγουδήσεις το «άσμα» της επιστροφής…


Στίχοι - Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος

Ήταν παράδειγμα προς μίμηση η συμπεριφορά μου,
σ' ένα επίπεδο κρατούσα τ' όνομά μου.
Μα όταν με άφησες και έφυγες μακριά μου
εκεί γονάτισα, δεν έβλεπα μπροστά μου.

Και παρασύρθηκα και διασύρθηκα
και στα πατώματα για σένα εγώ σύρθηκα.
Όλα τα έκανα, δεν συγκρατήθηκα,
στων περιστάσεων το ύψος δεν κρατήθηκα.

Πρόσεχα πάντοτε τι κάνω, να μην πουν κακό για μένα,
τα βήματά μου ήταν όλα μετρημένα.
Μετά το χωρισμό μας πήρα άλλο δρόμο,
έψαχνα τρόπους να ξεφύγω από τον πόνο.

Και παρασύρθηκα και διασύρθηκα
και στα πατώματα για σένα εγώ σύρθηκα.
Όλα τα έκανα, δεν συγκρατήθηκα,
στων περιστάσεων το ύψος δεν κρατήθηκα.
Ο άπαιχτος