Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Χρυσούλα Διαβάτη: Αυτός είναι ο λόγος που σταμάτησα να δουλεύω 8 χρόνια…


Συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό παραχώρησε η Χρυσούλα Διαβάτη και μεταξύ άλλων μίλησε για τις συνεργασίες της....


«Για να είμαι ειλικρινής, έχω πικρή πείρα από συνεργασίες μου τα τελευταία χρόνια. Ευτυχώς επί 50 χρόνια στον χώρο δούλεψα με πολύ σημαντικούς ανθρώπους. Κατάλαβα ότι όσο πιο αξιόλογοι είναι, τόσο πιο απλοί και προσηνείς είναι. Υπήρχε σεβασμός. Τα τελευταία χρόνια κάπου χάλασε αυτό. Ήταν ένας από τους λόγους που για οκτώ χρόνια είχα σταματήσει να δουλεύω. Δεν μου ταίριαζε πια αυτή η δουλειά», είπε η ηθοποιός στο «ΟΚ» και συμπλήρωσε: «Η γενιά μου ξεκίνησε με άλλη ιδέα. Από έναν έρωτα ξεκίνησα. Μετά αυτό έγινε επάγγελμα.
Εμείς ήμασταν εραστές της Τέχνης και από τη γενιά μας βγήκαν πολλοί καλοί ηθοποιοί. Δεν αποκοπήκαμε από το παρελθόν και από τους μεγαλύτερους μας, γιατί ξέραμε ότι εκεί είναι οι πήγες μας. Τότε αν ήσουν ταλαντούχος και είχες πάθος, σε σέβονταν, κι ας ήσουν νέος. Υπήρχε ήθος και μία τάξη πραγμάτων.

Τώρα μερικές φόρες υποφέρω βλέποντας αυτές τις αρχές να αμφισβητούνται. Οι νέοι θέλουν να αποκοπούν από το παρελθόν. Δεν γίνεται»… (nocomments)