Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ από τον εκδοτικό Οίκο Α.Α ΛΙΒΑΝΗ για μικρούς αναγνώστες



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ για παιδιά 3-6 ετών



«ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ»
ΕΛΕΝΗ ΖΟΤΟ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Εικονογράφηση: Παύλος Μότσης
Σελίδες: 44
Τιμή:  € 14,94
Σε αυτό το βιβλίο περιγράφω µε τα χρώµατα την πραγµατική πορεία της ζωής µου.
Με αγάπη και αισιοδοξία, ελπίζοντας σε ένα καλύτερο µέλλον για τα παιδιά µας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ για παιδιά 6-12 ετών


«Το Δώρο»
ΓΙΩΤΑ ΛΙΒΑΝΗ
Εικονογράφηση P.K.
Σελίδες: 40
Τιμή:  € 12,72
«Μου έχουν πει ότι, αν στείλεις ένα γράµµα µε µια µεγάλη ευχή στον Άγιο Βασίλη, αυτός ίσως και να µπορεί να  την πραγµατοποιήσει.
Αρκεί να τη ζητήσεις από τα βάθη της καρδιάς σου», σκέφτηκε η Δέσποινα.
Την άλλη µέρα το πρωί έγραψε την ευχή της και την άφησε να ταξιδέψει έξω από το παράθυρο.
Όµως η ευχή της Δέσποινας ήταν διαφορετική. Δε ζητούσε κούκλες, ούτε ρούχα ούτε παιχνίδια και στολίδια...


«Ο παππούς Ευτύχης»
ΔΗΜΗΤΡΑ Π. ΠΥΡΓΕΛΗ
Σελίδες: 40
Τιμή:  € 12,72
Όταν ήµουν µικρός, προσπαθούσα να κρατήσω τα βλέφαρά µου ανοιχτά για να σε δω!
Τα χρόνια πέρασαν...
Η αγάπη µου όµως για σένα δεν έσβησε.
Τώρα πια µεγάλωσα. Τα µαλλιά µου άσπρισαν. Οι ρυτίδες στο µέτωπό µου φανερώνουν
πως ξεµάκρυνα από την πρώτη µου νιότη.
Όσο κι αν µεγάλωσα, δεν έπαψα να χαίροµαι σαν µικρό παιδί για όλα αυτά που έζησα, αλλά και να ανυποµονώ για όλα εκείνα που θα ’ρθουν.
Φέτος δε θέλω να µου φέρεις δώρο. Θα σε περιµένω εγώ µε δώρα και σου υπόσχοµαι να µην κλείσουν τα βλέφαρά µου.
Ο παππούς Ευτύχης

ΕΦΗΒΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ


«ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ», ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΔΑΓΛΑΣ
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΡΩΝΤΣΙΟΥ
Σελίδες: 65
Τιμή:  € 14,00
«Τα Χριστούγεννα, Κωνσταντή μου, όσο φτωχικά κι αν είναι, παραμένουν η λαμπρότερη γιορτή του χρόνου.
 Η φύση το ξέρει πως θα ’ρθει ο Χριστός και ξεθαρρεύει», έλεγε η γιαγιά στον εγγονό της.
Ήξερε καλά πως ο άνθρωπος δε θέλει πολλά για να είναι ευτυχισμένος και η μεγάλη πείρα της και τα βάσανα της ζωής την είχαν μάθει να κάνει το λίγο πολύ και να μεταμορφώνει
μια στιγμή συνηθισμένη σε προσμονή γλυκιά.


«Ο Κάβουρας και το στρατιωτάκι»
ΔΟΜΝΙΚΗ ΚΑΡΑΝΤΖΙΟΥ
Σελίδες: 104
Τιμή:  € 14,00
Μια παράξενη συγκυρία φέρνει έναν κάβουρα και ένα στρατιωτάκι στο Νησί της Ειρήνης, µακριά από τον τόπο τους, όπου οι πόλεµοι µαίνονται. Μαλώνουν, αλλά και µονοιάζουν και προσεύχονται µαζί για την ειρήνη στον πλανήτη.
Ο κάβουρας βοηθά το στρατιωτάκι να απαλλαγεί από το όπλο του, να πετάξει από πάνω του τον πόλεµο. Το στρατιωτάκι τότε αναλαµβάνει µια µεγάλη αποστολή: να σταµατήσει τον πόλεµο.
Ταξιδεύει στον Ειρηνικό Ωκεανό και καταλήγει σε ένα νοσοκοµείο, στη χούφτα ενός τραυµατία πολέµου. Στο πρόσωπό του αναγνωρίζει το παιδάκι που έπαιζε µαζί του. Ο τραυµατίας τού αφηγείται την ιστορία του, ενώ παράλληλα κι άλλες ιστορίες αναδύονται η µία µέσα από την άλλη. Το στρατιωτάκι συγκινείται και προτείνει στον τραυµατία να δράσουν µαζί.