Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

«Εγώ και ο κόσμος μου»… με γνώση και δράση



Γνώσεις και δραστηριότητες για τους μικρούς μας φίλους...
από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.
Μια σειρά βιβλίων, «Εγώ και ο κόσμος μου» της Λίσμπετ Σλέγκερς, που βοηθάει τα πολύ μικρά παιδιά, ηλικίας από 1-3 ετών,  να εξοικειωθούν με τον κόσμο που τα περιβάλλει.



Εγώ και η μέρα μου
μετάφραση: Σοφία Γρηγορίου
Σήμερα είναι μια όμορφη μέρα! Το πρωί φοράω τη σαλιάρα μου και τρώω με όρεξη το πρωινό μου. Μετά είναι ώρα για παιχνίδι. Το βράδυ στην μπανιέρα πλένομαι και παίζω με το καραβάκι μου. Και γραμμή στο κρεβάτι για ύπνο!
Ένα μικρό βιβλίο που εστιάζει στην καθημερινή ζωή του παιδιού, γεμάτο γνώριμες εικόνες των δραστηριοτήτων μιας συνηθισμένης ημέρας.
Δείτε εδώ:




Εγώ και τα άγρια ζώα
μετάφραση: Σοφία Γρηγορίου
Στη φύση υπάρχουν πολλά άγρια ζώα: μαϊμούδες, ελέφαντες, καμηλοπαρδάλεις, καγκουρό, λιοντάρια. Στη θάλασσα ζουν δελφίνια, φάλαινες, φώκιες και πιγκουίνοι, ενώ στα δάση συναντάς αρκούδες, αλεπούδες, κουκουβάγιες, ελάφια και λύκους.
Ένα μικρό βιβλίο γεμάτο αναγνωρίσιμες εικόνες ζώων που ζουν στην άγρια φύση.
Δείτε εδώ:


Στην ίδια σειρά κυκλοφορούν:
Εγώ και οι εποχές
Εγώ και το σπίτι μου
Εγώ και τα ζώα
Να με κι εγώ

Καλλιόπη Γραμμένου

by  Aylogyros news