Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

«Το παρελθόν μετράει στιγμές»… στην προθήκη της αυλής μας!!!

...με τη «φωνή» & την υπογραφή της Βασιλικής



«Το παρελθόν μετράει στιγμές» είναι η πρώτη μου προσπάθεια στον υπέροχο κόσμο του βιβλίου. Γράφω από τα παιδικά μου χρόνια γιατί πάντοτε με έλκυε η ιδέα να αποτυπώνω...

τις σκέψεις μου στο χαρτί.
Σιγά σιγά άρχισα να κάνω διαλόγους και οι ήρωες μου να παίρνουν σάρκα και οστά. Τότε πραγματικά ενθουσιάστηκα και αποφάσισα να επιχειρήσω την έκδοση του πρώτου μου βιβλίου η οποία πήγε πολύ καλά χάρη σε όλους αυτούς που το αγάπησαν. Πηγή έμπνευσής η οικογένειά μου. Το βιβλίο χαρακτηρίστηκε ως οικογενειακό ψυχογράφημα μιας και οι πρωταγωνιστές του σχετίζονται με το ουσιαστικότερο κύτταρο της κοινωνίας μας που είναι η οικογένεια.

Είναι αφιερωμένο στον πατέρα μου που τον έχασα όταν ακριβώς το έγραψα. Είναι το ύστατο χαίρε από εμένα προς αυτόν.