Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Η κοπέλα του Σέργιου αποκαλύπτει για τον Μάνο... το 24ο αστέρι της Εθνικής!!!


"ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ο Μάνος μου", τονίζει η σύντροφος του, Ειρήνη. Τι αποκαλύπτει για τον Σέργιο και τι απαντά για το αν θα πάει μαζί του στη Βραζιλία.
"Δεν έχω σταματήσει να κλαίω από χθες το πρωί!". Στην άλλη άκρη της γραμμής του τηλεφώνου μια γλυκιά φωνή μας απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια. Έκπληκτη που...

την ανακάλυψε, ακόμα πιο έκπληκτη με την απόφαση του Σάντος. Και συνάμα ενθουσιασμένη και συγκινημένη.
Είναι η φωνή της Ειρήνης, της κοπέλας του Μάνου Σέργιου ο οποίος εδώ και ένα 24ωρο βρίσκεται- από το πουθενά- στο επίκεντρο της δημοσιότητας καθώς ο Πορτογάλος τεχνικός της Εθνικής τον κάλεσε για το Μουντιάλ της Βραζιλίας.
"Δεν έχω σταματήσει να κλαίω", μας ξαναλέει η Ειρήνη. "Ήμουν στη δουλειά μου στην Πάτρα (σ.σ. εργάζεται σε δικηγορικό γραφείο) όταν με πήρε ένας καλός κοινός μας φίλος. Νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα. ΜΠΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑ SITES, μου φώναξε. Και μόλις είδα το όνομα του Μάνου έπαθα σοκ!
Πήρα αμέσως τον Μάνο αλλά το τηλέφωνο μίλαγε. Για 10 λεπτά προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί του χωρίς επιτυχία. Όταν επιτέλους κατάφερα να τον ακούσω, δεν άντεξα. Άρχισα να κλαίω από συγκίνηση! Ο ίδιος έμοιαζε να μην το πιστεύει. Δεν το είχε συνειδητοποιήσει. Και ακόμα νομίζω ότι πιστεύει πως πρόκειται για πλάκα (σ.σ. γέλια)".
Η Ειρήνη μοιάζει χείμαρρος αλλά την διακόπτουμε. Θέλουμε να μάθουμε τι εστί ποδοσφαιριστής Μάνος Σέργιος: "Δεν σας μιλάω σαν κοπέλα του. Αλλά πράγματι είναι ένα παιδί που αγαπάει το άθλημα, έχει δουλέψει πάρα μα πάρα πολύ σε αυτό. Και είναι εξαιρετικός! Όλοι όσοι τον έχουν δει, το υπογράφουν. Κάποιοι τραυματισμοί δυστυχώς του στέρησαν τη δυνατότητα να κάνει μεγάλη καριέρα. Ο ίδιος όμως δεν έβαλε ποτέ το κεφάλι κάτω. Ποτέ! Είμαστε μαζί 9 χρόνια. Δεν θυμάμαι ποτέ να είπε: Τα παρατάω! Και να που ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ".
Βάζουμε κεφαλαία αυτή τη λέξη για να σημειώσουμε τον ιδιαίτερο τονισμό που έκανε σε αυτή η Ειρήνη. Η οποία αποκαλύπτει το όνειρο του Μάνου: "Όταν έγινε γνωστό πώς το 2014 θα γίνει το Μουντιάλ στη Βραζιλία, γύρισε και μου είπε: ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ! Μιλούσε βλέπετε το βραζιλιάνικο αίμα του. Ναι, αγάπη μου, θα πας. Σαν φίλαθλος! Έτσι του έλεγα για να τον πειράξω. Αλλά αυτός το πίστευε! Και να που τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα!".

Η ίδια θα πάει στο Μουντιάλ; "Αν σταματήσω να κλαίω. Και αν πάρω άδεια, μιλήστε σας παρακαλώ στο αφεντικό μου (σ.σ. άλλο ένα χαμόγελο ακούγεται στην άλλη γραμμή). Και αν δεν πρόκειται φυσικά για πλάκα. Και μην νομίζετε ότι θα πάω για τουρισμό εκεί. Εννέα χρόνια μαζί, δεν θα τον αφήσω να μου τον κλέψει καμία Βραζιλιάνα! Μάνο με ακούς; Φρόνιμα κακομοίρη μου"... (contra)