Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Το τραγούδι για την εκστρατεία Ενάντια στον Καρκίνο... (video)


Για την δημιουργία του τραγουδιού όλοι οι συντελεστές συμμετείχαν αφιλοκερδώς.
Ολα τα έσοδα δόθηκαν στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία
Ερμηνεύουν: Γλυκερία, Δημήτρης Μητροπάνος, Νατάσα Θεοδωρίδου, Γιάννης Πλούταρχος, Χρήστος Δάντης, Έλενα Παπαρίζου, Μελίνα Κανά, Ευριδίκη...


Μουσική: Στέφανος Κορκολής
Στίχοι: Ελεάνα Βραχάλη

Μητροπάνος:
Ζωή υπάρχει στο τραγούδι
που σε κρατάει από το χέρι από παιδί

Πλούταρχος:
Ζωή υπάρχει μες στο βλέμμα
μες στην ανάσα που γεννιέται το φιλί

Θεοδωρίδου:
Αγάπη υπάρχει σ' ότι δίνεις
χωρίς αντάλλαγμα, χωρίς ανταμοιβή

Γλυκερία:
Αγάπη υπάρχει μες στο χρώμα
μες στην ελπίδα που κυλάει ζωντανή

Έχω τη δύναμη να ανατρέψω
όλους τους νόμους που μου βάζει το κορμί
Έχω τη δύναμη να ταξιδέψω
όπου τα όρια του ανθρώπου είπαν μη.
Με διαβατήριο τη δύναμη του θέλω
περνάω σύνορα, γεννιέμαι, ανατέλλω

Έχω τη δύναμη, έχω τη δύναμη, έχω τη δύναμη.

Κανά:
Ο πόνος δρόμος που σε πάει
που σε μαθαίνει ό,τι έχεις να εκτιμάς

Παπαρίζου:
Μα πόνος είναι και περνάει
μη φοβηθείς κατάματα να τον κοιτάς

Δάντης:
Ο φόβος πίσω σε κρατάει
ρίχνει σκιές μπρος στων ονείρων σου το φως

Ευριδίκη:
Μα φόβος είναι και περνάει
κάνε ένα βήμα και θα γίνουν όλα αλλιώς

Έχω τη δύναμη να ανατρέψω
όλους τους νόμους που μου βάζει το κορμί
Έχω τη δύναμη να ταξιδέψω
όπου τα όρια του ανθρώπου είπαν μη
Με διαβατήριο τη δύναμη του θέλω
περνάω σύνορα, γεννιέμαι, ανατέλλω