Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Νικόλας Τριανταφυλλίδης ο γιος του Χάρυ Κλυνν...



Ο Νικόλας Τριανταφυλλίδης γεννήθηκε στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών στις 9 Σεπτεμβρίου 1966, γιος του σατιρικού καλλιτέχνη Βασίλη Τριανταφυλλίδη (Χάρρυ Κλυνν) και της Χαρίκλειας Μακρή που ήταν χορεύτρια...


Σπούδασε κοινωνιολογία και επικοινωνία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στην Διεθνή Σχολή Κινηματογράφου του Λονδίνου στο διάστημα 1990-1992).
"Δεν νοσταλγώ καθόλου τη παιδική μου ηλικία και γενικά δεν νοσταλγώ τίποτα. Όπως έλεγε και ο δάσκαλός μου ο Νίκος Νικολαΐδης, νοσταλγώ το μέλλον.
Όλες μου οι ταινίες έχουν δημιουργήσει ακραίες αντιδράσεις, πράγμα που θεωρώ θετικό. Θυμάμαι τότε πόσο διασκεδάζαμε με τις κριτικές που διαβάζαμε.
Κυρίως με αυτές του ανθρωποφάγου του Δανίκα γελούσαμε μέχρι το πρωί.
Κάποιος άλλος είχε γράψει ότι ήμουν σαν τον καθυστερημένο αδελφό του Αλμαδοβάρ. Ο δε συνονόματός μου ο Ιάσωνας Τριανταφυλλίδης με τον οποίο γελάω αληθινά γιατί διαθέτει χιούμορ μου έκανε τη χάρη να γράψει το εξής: Αυτή η ταινία δεν βλέπεται ούτε δεμένος σε καρέκλα. Το έβαλα στο εξώφυλλο του dvd", είχε δηλώσει σε συνέντευξη στο lifo.gr
Ο Νικόλας Τριανταφυλλίδης είναι ιδιοκτήτης μουσικής σκηνής στην Αθήνα, ενός από τους πιο επιτυχημένους χώρους.
"Ζω στην Κυψέλη. Από επιλογή. Είναι συναρπαστικό. Ένας χώρος φορτισμένος από Αθηναϊκά φαντάσματα" τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
Και απαντάει σε όσους τον αποκαλούν "γιο του Χάρυ Κλυνν"
"Δεν με άφηναν να μην το αντιληφθώ. Λες και δεν ήξερα ποιος είναι ο πατέρας μου. Δεν ήθελα να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Είχα κουραστεί να το ακούω. Είπα δεν πα να... και έβαλα έναν σπουδαίο ηθοποιό, τον πατέρα μου, στην ταινία «Ράδιο Μόσχα» και τελείωσε η υπόθεση".
O Nικόλας Τριανταφυλλίδης επέστρεψε πίσω από την κάμερα ως σκηνοθέτης με την ταινία του "Οι Αισθηματίες". (pontos)